هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال؛

سایپا ۳ – دورنا ارومیه یک / برتری نارنجی‌پوشان در خانه والیبال

تیم والیبال سایپا تهران با پیروزی مقابل دورنا ارومیه اولین تیم برنده در هفته شانزدهم لیگ برتر لقب گرفت.

سایپا ۳ – دورنا ارومیه یک / برتری نارنجی‌پوشان در خانه والیبالبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران امروز (چهارشنبه) وارد هفته شانزدهم خود شد و تیم‌های حاضر در این مسابقات رقابت‌های خود را از سر گرفتند.

در نخستین بازی هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال، تیم سایپا تهران در خانه والیبال تهران از ساعت ۱۶ میزبان تیم دورنا ارومیه بود. دورنا ارومیه که از بازیکنان تیم ملی والیبال جوانان ایران بهره می‌برد و محمد وکیلی هدایت آن را بر عهده دارد در این مسابقه با حساب ۳ بر یک مغلوب شد تا کماکان تیم پایانی جدول رده بندی باشد.

تیم سایپا نیز که هفته قبل مقابل تیم فولاد سیرجان ایرانیان تن به شکست داده بود در این بازی به دنبال پیروزی بود تا بتواند ناکامی هفته قبل خود را جبران کند. بر همین اساس مقابل ارومیه نمایش خوبی از خود نشان داد و توانست سه ست را از تیم میهمان خود ببرد و تنها یک ست را واگذار کند.

سایپایی‌ها در ست اول این دیدار با حساب ۲۵ بر ۱۶ مقابل تیم دورنا ارومیه به پیروزی رسیدند. در ست دوم، اما شاگردان اکبری کار سخت تری نسبت به ست نخست داشتند، اما در این ست نیز موفق شدند حریف جوان خود را این بار با حساب ۲۵ بر ۲۱ شکست دهند.

نارنجی پوشان پایتخت در ست سوم و در حالی که تا میانه‌های این ست دو تیم نمایشی پایاپای داشتند در نهایت نتوانستند برنده این ست شوند و ۲۶ بر ۲۴ در جدالی نزدیک و تماشایی تن به شکست دادند تا بازی به ست چهارم کشیده شود.

در ست چهارم نیز در حالی که دو تیم شانه به شانه و امتیاز به امتیاز پیش می‌رفتند این تیم سایپا بود که ۲۶ بر ۲۴ برنده و در نهایت ۳ بر یک موفق به شکست دادن دورنا ارومیه شد.

دیگر دیدار‌های هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال در شهر‌های گنبد، آمل، تبریز، سیرجان و مشهد در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

پیروزی شاگردان اکبری مقابل جوانان دورنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار