هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال؛

سایپا یک – فولاد سیرجان ایرانیان ۳ / تداوم ناکامی نارنجی‌پوشان

تیم والیبال سایپا در ادامه نتایج ضعیف خود در لیگ برتر، هفته پانزدهم را نیز با شکست پشت سر گذاشت.

سایپا یک – فولاد سیرجان ایرنیان ۳ / تداوم ناکامی نارنجی‌پوشانبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان کشور، تیم والیبال سایپا تهران در دیداری خانگی مغلوب تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان شد.

شاگردان پیمان اکبری از ساعت ۱۶ و در خانه والیبال میزبان تیم صورمه‌ای پوش فولاد سیرجان بودند که در پایان این جدال تماشایی با نتیجه ۳ بر یک مقابل حریف خود تن به شکست دادند تا همچنان روند ناکامی خود را ادامه دهند.

تیم سایپا در ست نخست این مسابقه با نتیجه ۲۶ بر ۲۸ مغلوب تیم فولاد شد، اما در ادامه توانست با برتری در ست دوم با حساب ۲۵ بر ۲۲ بازی را به تساوی بکشاند. نارنجی پوشان تهران در ادامه و در دو ست پیاپی با نتایج ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۰ مقابل حریف خود تن به شکست داده و در مجموع ۳ بر یک بازنده این دیدار شدند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم سایپا پیش از این در رده هفتم قرار داشت و فولاد سیرجان ایرانیان که از هدایت محمدرضا دامغانی بهره می‌برد در جایگاه پنجم قرار داشت.

پیش از این مسابقه و در ورامین تیم شهرداری این شهر موفق شده بود تیم پیام خراسان را با حساب ۳ بر صفر از پیش رو برداشته و اولین برنده هفته پانزدهم لقب بگیرد.

انتهای پیام/

شکست خانگی سایپا مقابل فولاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار