استاندار آذربایجان شرقی گفت: آزادراه تبریز - سهند، تا شهریور ۹۸ تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی همراه با معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از روند اجرای آزادراه تبریز - سهند گفت: این طرح به طول ۲۰ کیلومتر، هم اکنون حدود ۷۰ درصد پیشرفت دارد و با وجود سخت بودن اجرای آن، امید است تا پایان شهریور سال آینده تکمیل شده و زیربار ترافیک رود.

به گفته وی، این طرح به صورت مشارکتی توسط دولت و شرکت بتن سازه در حال اجراست و حتی با وجود ۸ دهنه پل (هر کدام با ۶۰ درصد پیشرفت) که اجرای طرح را دشوار کرده است، همچنان با قوت و قدرت پیش می‌رود.

طاهر خانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید نیز در این بازدید با مطلوب خواندن روند اجرای آزادراه تبریز- سهند گفت: طرح نسبت به ۲ ماه پیش که از آن بازدید داشتم، روند چشمگیری داشته است.

وی افزود: با توجه به شرایط جوی موجود و سرمای حاکم بر منطقه، انتظار نداشتم، طرح، هم در بخش ابنیه و هم در حوزه خاکبرداری و دیگر امور جانبی، تا این حد پیشرفت داشته باشد.

به گفته وی، چنانچه روند کار به همین منوال باشد، به یقین طرح در زمان تعیین شده تکمیل شده و به بهره برداری می‌رسد.

آزاد راه تبریز – سهند، یکی از طرح‌های ملی آذربایجان شرقی است و بیش از یک دهه از زمان آغاز عملیات اجرایی آن سپری شده و هنوز به بهره برداری نرسیده است.

افتتاح آزادراه تبریز- سهند تا شهریور ۹۸ هر چند با توجه به جمعیت ۱۳۵ هزار نفری شهر جدید سهند، این طرح در زمره اولویت‌های طرح‌های توسعه استان قرار گرفته است، اما به علت تاخیر طولانی در بهره برداری از آن، به مطالبه دست نیافتنی و دور و درازِ مردم منطقه تبدیل شده است.

 

انتهای پیام/ش

آزادراه تبریز - سهند، تا شهریور ۹۸ تکمیل و به بهره برداری می‌رسد

برچسب ها: حمل و نقل ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهرام اهرابلی
۱۳:۳۷ ۱۶ دی ۱۳۹۸
خیلی خوب است . خدا قوت به تمام زحمت کشان اتوبان تبریز سهند
آخرین اخبار