به دنبال بارش سنگین برف صورت گرفت؛

برف روبی و نمک پاشی در معابر اصلی وشیب دار ارومیه

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه گفت: با آغاز بارش برف از صبح امروز، نیرو‌های خدماتی به حالت آماده باش کامل درآمده و در مناطق ۵ گانه در حال رفع آبگرفتگی، برف روبی و یخ زدایی معابر هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، امیر سحابی معاون خدمات شهری شهردار ارومیه با اشاره به تکاپوی مدیریت شهری ارومیه با آغاز بارش‌ها در سطح شهر، بیان کرد: هم اینک نیرو‌ها و ماشین الات خدمات شهری اقدامات موثر برف روبی را در نقاط مختلف را در حال انجام هستند.

وی گفت: نیرو‌های سازمان‌های های معاونت خدمات شهری ازجمله مدیریت پسماند، سیما، منظر و فضای سبزشهری، مدیریت بحران، سازمان آتش نشانی شهرداری و اکیپ ماشین آلات سازمان‌های خدمات رسان شهرداری در راستای خدمات رسانی مطلوب در آماده باش کامل به سر می‌برند.

سحابی اظهار کرد: با توجه به مضرات نمک پاشی و خساراتی که نمک به آسفالت معابر و فضا‌های سبز سطح شهر وارد می‌کند، سعی می‌شود از نمک کمتر در معابر استفاده شود البته عملیات نمک پاشی امسال در معابر پر تردد و اصلی و جلوی درب بیمارستان‌ها و مدارس صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه اولویت نخست شهرداری برفروبی و نمکپاشی معابر اصلی و همچنین شیبدار سطح شهر است، گفت: شهروندان ضمن همکاری با نیرو‌های شهرداری، ازوسایل حمل و نقل عمومی، تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ در خودرو‌ها استفاده کنند.

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه تاکید کرد: شهروندان ارومیه‌ای می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه بروز مشکل با سامانه ۱۳۷ در ارتباط باشند، تا موارد در اسرع وقت پی گیری شود.
 
انتهای پیام/

نمک پاشی در ارومیه

برچسب ها: شهرداری ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.