مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی:

تلاش مسئولان نظام حفظ فرصت‌های شغلی است/نباید بگذاریم مشکلات باعث کاهش تولید و تعدیل نیروی انسانی شود


مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: در شرایط فعلی تمام توان و تلاش همه مسئولین و دلسوزان نظام حفظ فرصت‌های شغلی است.
 
تلاش مسئولان نظام حفظ فرصت‌های شغلی است/نباید بگذارید مشکلات باعث کاهش تولید و تعدیل نیروی انسانی شودبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، محمد سنجری  صبح پنجشنبه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در بازدید ازمجتمع معادن سنگ آهن خواف گفت: در شرایط فعلی تمام توان و تلاش همه مسئولان و دلسوزان نظام حفظ فرصت‌های شغلی است و برای ما نیز صیانت از نیروی کار و حفظ و پایداری بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی تصریح کرد: امروز با یک جنگ اقتصادی روبه رو هستیم و تمام دغدغه و نگرانی ما پایداری مشاغل است و معتقد هستم که همه باید به اندازه کارگران که در شرایط سخت در تلاش هستند باید تلاش کنند و پای کار باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: از ابتدای حضور در استان با جدیت و تلاش مشکلات واحد‌های تولیدی را رصد نموده و این موضوع را یکی از وظایف اصلی خود می‌دانیم.

سنجری افزود: همه باید این موضوع را درک کرده باشند و ما نیز در کنار شما مدیران به عنوان مشاور کارفرما حضور خواهیم داشت. شما در شرایط کنونی مسئولیت سنگین و حساسی بر عهده دارید کارآفرینان، کارفرمایان و تولیدکنندگان با تولید و ایجاد اشتغال ایثار می‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز در جنگ اقتصادی شما کارفرمایان به عنوان فرماندهان دوران جنگ و کارگران عزیز نیز به عنوان سربازان و رزمندگان زمان جنگ باید با تمام توان تلاش کنید و نباید بگذارید مشکلات باعث کاهش تولید و تعدیل نیروی انسانی شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: حفظ اشتغال موجود در استان جزو مهمترین وظایف امروز ما به شمار می‌رود بنابراین از هیچ تلاش و کوششی برای تحقق این موضوع دریغ نخواهیم کرد.
 
انتهای پیام/ج.ر
 

حفظ اشتغال موجود در استان جز مهمترین وظایف امروز ما به شمار می‌رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار