پلمپ ۲۸ دستگاه غیراستاندارد در شهر بازی‌های اردبیل

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: ۲۸ دستگاه غیراستاندارد در شهر بازی‌های استان اردبیل پلمپ شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هاشم علایی، مدیرکل استاندارد استان اردبیل صبح امروز در بازدید از تجهیزات شهر بازی‌های اردبیل افزود: در ۹ ماهه امسال استانداردسازی تجهیزات شهر بازی در سطح استان مورد نظارت و بازرسی قرار گرفته و ۲۸ دستگاه غیراستاندارد در این مراکز پلمب شده است.

وی اظهار داشت: تجهیزات شهر بازی و زمین بازی مشمول مقررات استاندارد اجباری است و در طول سال دربرنامه زمان‌بندی شده توسط شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران مورد بازرسی و بازدید فنی و ایمنی قرار می‌گیرند.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل افزود: در همین راستا ۲۱۴ مورد بازرسی از تجهیزات شهربازی در ۹ ماهه امسال در استان اردبیل انجام شده است که نسبت به برنامه عملیاتی ابلاغی از سازمان ملی استاندارد ایران، تحقق ۸۵ درصدی را داشته است.

علایی بیان کرد: در همین مدت تعداد ۲۸ دستگاه نصب شده شهر‌های بازی استان به دلیل عدم اخذ تاییدیه استاندارد با همکاری شهرداری شهرستان‌های استان، پلمپ و از فعالیت آن‌ها جلوگیری به عمل آمده است.

وی با اشاره به همکاری صورت گرفته با شهرداری‌های شهر‌های مختلف استان تصریح کرد: انتظار می‌رود شهرداری‌های استان به منظور حفظ ایمنی و سلامت شهروندان از فعالیت تجهیزات شهر‌های بازی و زمین‌های بازی فاقد گواهی بازرسی ایمنی از اداره کل استاندارد استان اردبیل ممانعت به عمل آورند.

انتهای پیام/ح

۲۱۴ مورد بازرسی از تجهیزات شهربازی در اردبیل انجام شده است

برچسب ها: استاندارد ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.