هشداردرخصوص فتنه جدید در ماهها وسال آینده

با هدف بررسی نقش اساتید بسیجی در دهه پنجم انقلاب؛ امروز همایش اساتید بسیجی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزارشد.

هشداردرخصوص فتنه جدید در ماهها وسال آیندهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، باقری ریس سابق کمیسیون امنیت ملی گفت؛ تقوی سیاسی اکنون یکی از ارزش‌ها و الزامات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان داشت:نخبگان باید تلاش کنند که مجدد فتنه ایجاد نشود و اساتید ارزشی بایستی بدانند که دشمن یک سری مفاهیم سیاسی را در حال رسوخ دادن بین ملت دارد و مفاهیم فتنه را به صورت‌های مختلف بین مردم ارزشمند جلوه میدهند.

وی افزود:برخی میگویند و در ذهن می پرورانند که غرب قلبشان شده است و می پندارند نجاتگر تمام مشکلات مذاکره با غرب است و گروهی و عده‌ای تاکید دارند مذاکره راه برون رفت از مشکلات است، اما مقام معظم رهبری تاکیدات بسیاری دارند که اعتماد به غرب نباید بشود، چرا ما نباید حرف رهبری را دقت نموده و به مغز این مطلب فکر کنیم.

ریس سابق کمیسیون امنیت ملی گفت:نگاه فعلی غرب و تفکرش این است که روحانیت، دین و معنویت سه متهم اصلی ایجاد مشکلات واقتصادی مردم ایران هستند و در تلاش است که مردم را نسبت به ارزش‌ها بدبین کنند که بایستی اینجا هوشیار باشیم.


باقری افزود: این که کسی بگوید هدف برجام اقتصادی بود و یا از شورای امنیت خارج شویم هرگز درست نیست چرا که در عمل کاملا بر عکس این موضوع را شاهد بودیم و نتایج غلط این مذاکرات دقیقا مطالبی بود که رهبری قبلا در مورد آن تذکرات لازم را داده بودند.

وی گفت: اساتید ارزشی باید با توجه به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری فکر کنند که دشمن برای فضاسازی اینکه دین در حکومت و سیاست مانع پیشرفت است چه میکند و در این رابطه پیشگیری کنند.

باقری نسبت یه ایجاد فتنه جدیددر کشور طی ماه‌های آینده و سال آینده هشدار داد و افزود: بایستی بصیر بود و گوش به فرمان مقام‌عظمی ولایت تا بتوانیم از این بحران نیز به خوبی و سربلند و پیروز بیرون بیاییم.

وی فضای فعلی حاکم بر کشور را ستودنی و قابل شکر گذاری عنوان کردو افزود: قدر امنیت و داشته هایمان رابایست بدانیم و در حفظ این انقلاب کوشا باشیم.

انتهای پیام/ح

همایش اساتید بسیجی در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار