افزایش کشفیات مواد مخدر در استان اردبیل

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: در سایه تلاش‌ها و اقدامات انجام شده در ماه‌های اخیر افزایش کشفیات مواد مخدر در استان اردبیل را شاهد بودیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل صبح امروز در جلسه کمیته حقوقی و قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر دادگستری استان اردبیل اظهار داشت: ورود مواد مخدر به کشور ما متفاوت با کشور‌های دیگر انجام می‌شود به طوری که ورود مواد مخدر به ایران بنا به دلایل سیاسی و با برنامه‌ریزی هدفمند دشمنان نظام انجام می‌شود.

وی افزود: دشمنانی که نتوانسته‌اند در اراده و همت ملت ایران در طول پس از انقلاب با جنگ تحمیلی و انواع توطئه و فتنه خللی ایجاد کنند سعی می‌کنند با ترویج و تبلیغ مواد مخدر ایمان، اراده و همت جوانان این مرز و بوم را نشانه بگیرند و از این طریق به خواسته‌های شوم خود در ایجاد تزلزل در کشورمان دست یابند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح کرد: بنابراین بر همه مسئولان واجب است تا با کار و تلاش جهادگونه و ایثارگرانه در امر مبارزه با مواد مخدر گامی موثر در ایمن‌سازی جامعه در برابر این بلای خانمانسوز برداریم.

عتباتی با قدردانی از همکاری و هماهنگی‌هایی که به منظور مقابله و مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر صورت گرفته است، گفت: در سایه این تلاش‌ها و اقدامات در ماه‌های اخیر افزایش کشفیات مواد مخدر در استان داشتیم و ضربه‌های سنگینی به قاچاقچیان از حیث شناسایی و توقیف اموال آنان به سوداگران وارد شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با تاکید بر احداث کمپ نگهداری و حمایت از معتادان در اردبیل بیان کرد: در حال حاضر بیشترین جرائم و نیز زندانیان در استان مرتبط به مواد مخدر بوده و این یک آسیب جدی به شمار می‌رود که می‌تواند تمامی حوزه‌ها را درگیر کند و برای کاهش این آسیب باید برنامه‌ریزی اساسی انجام شود.

انتهای پیام/ح

احداث کمپ نگهداری و حمایت از معتادان در اردبیل

برچسب ها: مواد مخدر ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.