ماجرای برنامه جنجالی که به دنبال اعتراض عربستان پخش آن متوقف شد!

شرکت مشهور پخش اینترنتی فیلم و سریال‌های تلویزیونی پخش برنامه‌ای را در صفحه خود به خاطر اعتراض‌های عربستان متوقف کرد.

ماجرای حذف نمایش عربستانی از نتفلیکس چیست؟به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نتفلیکس یک برنامه کمدی با اجرای حسن مینهاج کمدین مشهور آمریکایی را  به دنبال اعتراض ریاض از صفحه خود حذف کرد و در حال حاضر دیگر فایل مورد نظر از دسترس خارج شده است.


بیشتر بخوانید:سایه قتل جمال‌خاشقجی برتحولات منطقه‌ای و بین‌المللی


این برنامه با عنوان "اقدام میهن پرستانه" و محتوای کمدی هجوآمیز درباره حاکمان عربستان سعودی با واکنش شدید مقامات این کشور مواجه شد. بنا بر اعلام بی‌بی‌سی، نتفلیکس طی گفتگویی با روزنامه فایننشال تایمز، صحت این ماجرا را تایید کرد اما با وجود توقف پخش برنامه مذکور مردم عربستان همچنان امکان تماشای برنامه نامبرده را در کانال یوتیوب نتفلیکس دارند. در قسمتی از «اقدام میهن پرستانه» مینهاج به خاطر قتل جمال خاشقجی، ولیعهد عربستان را مورد انتقاد قرار دارد که این قسمت نیز از نتفلیکس حذف شد. مجری و کمدین مشهور همچنین در این برنامه بحث جنجال‌برانگیزی درباره جنایات عربستان در  یمن به راه انداخت که اصلاً خوشایند سران این کشور نبود.

کمیسیون ارتباطات و فناوری اطلاعات عربستان محتوای این برنامه را ناقض قوانین مبارزه با جرایم سایبری این کشور اعلام کرد اما از سوی دیگر کارن عطیه ویراستار مطالب خاشقجی این تصمیم را کاملاً منجزرکننده دانست.

ماجرای برنامه جنجالی در نتفلیکس که به دنبال اعتراض عربستان حدف شد!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.