عجیب‌ترین تصادفی که تا به حال دیده‌اید! +فیلم

تصادف یک دوچرخه با خودروی سواری و خسارت زیادی که به خودرو وارد شد، موجب تعجب پلیس چین شد.

عجیب ترین تصادفی که تابحال ندیده اید! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئوی صحنه تصادف یک دوچرخه با خودروی سواری در چین تبدیل به ویدئویی پربازدید در شبکه‌های اجتماعی این کشور شده است. در این حادثه که در یکی از خیابان های شهر «شنژن» چین رخ داد، در اتفاقی باورنکردنی خسارت زیادی به خودروی سواری وارد شد. این حادثه زمانی رخ داد که دوچرخه سوار در جهت خلاف خیابان مشغول دوچرخه سواری بود.

در ویدئویی که منتشر شده، در حالی که این دوچرخه در مقابل خودروی سواری قرار دارد، دیده می شود. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که به این دوچرخه آسیب وارد نشده اما به خودروی سواری آسیب وارد شده و قسمت سپر جلوی آن دچار فرورفتگی شده است. با وجود آنکه پلیس محلی چین ابتدا از ساختگی بودن ویدئو خبر داد اما بعد تایید کرد که این حادثه رخ داده و ویدئو کاملاً واقعی است. در این حادثه به دوچرخه سوار نیز آسیبی وارد نشد.

گفتنی است؛ این نخستین تصادف دوچرخه با خودروهای سواری چینی نیست که خودروهای سواری پس از تصادف دچار آسیب می شوند. در این ویدئو می‌توان موارد دیگری از تصادف دوچرخه با خودروهای سواری را که به خودروها آسیب وارد شده مشاهده کرد.

انتهای پیام/

صحنه ای باورنکردنی پس از تصادف دوچرخه با خودروی سواری!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۱۸ دی ۱۳۹۷
دوچرخه هم چینی هس. چینی ها ارزان می سازندتا قیمت مناسب بفروشندو بازارهای جهان رادراختیارخودقراردهندحتی سودنداشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۳:۳۱ ۱۷ دی ۱۳۹۷
فک کنم میگن ماشین چینی نگیرید قضیش اینه .که امنیتش از دوچرخه هم کم تره.