تحلیل واکنش کاربران فضای مجازی به مرگ دانشجویان +اینفوگرافیک

تحلیل واکنش کاربران فضای مجازی نسبت به واژگونی اتوبوس و مرگ دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات را در این خبر در قالب یک اینفوگرافیک مشاهده می‌کنید.

تحلیل واکنش کاربران فضای مجازی به مرگ دانشجویان +اینفوگرافیک به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سه‌شنبه هفته گذشته اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در این دانشگاه بر اثر سانحه تصادف واژگون شد. متاسفانه در حادثه فوق تعداد ۸ دانشجو و پدر یکی از دانشجویان این دانشگاه به همراه راننده اتوبوس به شدت مجروح شدند و جان خود را از دست دادند.

سانحه تصادف وحشتناک دانشگاه علوم و تحقیقات یکی از اخبار پربازدید روز‌های اخیر بود و کاربران فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی مختلف با انتشار پست‌ها و پیام‌های گوناگون نسبت به این حادثه تلخ واکنش نشان دادند.

در ادامه این خبر یک اینفوگرافیک از تحلیل واکنش کاربران فضای مجازی در رابطه با مرگ دانشجویان دانشگاه علوم و تحقیقات مشاهده می‌کنید. بر اساس یک نظرسنجی انجام شده، کاربران فضای مجازی نزدیک به ۴۰ هزار پیام در شبکه اجتماعی تلگرام با یکدیگر به اشتراک گذاشتند.

بیشترین مطلبی که کاربران فضای مجازی به آن پرداختند، درخواست استعفای مسئولان دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات بود و این مسئله بیشترین پیام‌های منتشر شده در فضای مجازی درباره حادثه تصادف اتوبوس در این دانشگاه را به خود اختصاص داد.

تحلیل واکنش کاربران فضای مجازی به مرگ دانشجویان +اینفوگرافیک

انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.