ذوالفقار نسب: همایش مربیان با حضور سلطانی فر چهره بهتری داشت

عضو کانون مربیان فوتبال گفت: مراسم تجلیل از مربیان برتر فوتبال با حضور سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان رونق و وجاهت بهتری یافت.

ذوالفقار نسب: همایش مربیان با حضور سلطانی فر وجاهت بهتری یافتبیژن ذوالفقار نسب عضو کانون مربیان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره مراسم تجلیل از مربیان برتر سال ۹۶ اظهار کرد: بله امروز مراسم روز جهانی مربی با تاخیر کوتاهی برگزار شد و توانستیم مربیان سراسر کشور و آن‌هایی که عضو کانون مربیان هستند را گرد هم بیاوریم و طی فرایندی برترین مربیان استان‌ها را انتخاب کردیم.  در هر استانی ۴، ۵ مربی اینجا  تشریف آوردند، همچنین سعادت داشتیم که سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان پاسخ مثبت به ما دادند و با حضور گرمشان در این مراسم باعث شدند همایش ما رونق و وجاهت بهتری پیدا کند. طبق برنامه  امروز در ۳ مرحله با مربیان خوب کشورمان که نزدیک به ۱۵۰ نفر هستند جلساتی  پیرامون  توسعه فوتبال و اهدافی که کانون مربیان دارد  خواهیم داشت  و امیدوارم این همایش یک روزه ما دستاورد مثبتی داشته باشد و در آینده نزدیک مطالبی که در این مراسم گفته می‌شود را به اطلاع مردم می‌رسانیم.  

او درباره اینکه جای مسئولان فوتبال در این مراسم خالی بود، گفت: فدارسیون فوتبال در برگزاری این مراسم به ما کمک زیادی کردند و از آن‌ها  به دلیل حمایت هایشان تشکر می‌کنم. به هر حال مسئولان فدراسیون فوتبال برای بازی‌های جام ملت‌های آسیا روز گذشته به امارات رفتند و کم شانسی ما بود که نتوانستیم در خدمت آن‌ها باشیم و از آن‌ها تقدیر حضوری داشته باشیم. بدین وسیله از همکاری صمیمانه وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم.  

او در پایان درباره اینکه این مراسم چقدر تجلیل خاطر برای پیشکسوتان شد، خاطر نشان کرد: به هر حال این موضوع را باید از خود پیشکسوتان پرسید، اما ما وظیفه مان است که پیشکسوتانی که در بستر بیماری هستند در کنارشان باشیم و در حد توان کمکی به آن‌ها کنیم و جامعه مربیان فوتبال ایران خوش نام هستند و وفاداری شان را نسبت به یکدیگر کم نمی‌کنند. همچنین من از تربیون شما دست یک به یک پیشکسوتان را از طرف اعضای هیئت مدیره کانون مربیان می‌بوسم و برای آن‌ها آرزوی سلامتی می‌کنم.


 بیشتر بخوانید: 


انتهای پیام/ 

اظهارات ذوالفقار نسب در مراسم تجلیل از مربیان برتر فوتبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار