استيلى:بايد بزرگ باشيم و به اهداف بزرگ فكر كنيم

مدیر تیم ملی فوتبال امید گفت: تیم اهداف بزرگى دارد، اما براى رسیدن به اهداف بزرگ باید خودمان هم بزرگ باشیم و افکار بزرگى داشته باشیم.

استيلى:بايد بزرگ باشيم و به اهداف بزرگ فكر كنيمبه گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از  سایت رسمى فدراسیون فوتبال، حمید استیلى مدیر تیم ملی فوتبال امید در آغاز این تمرین در جمع اعضاى تیم ملى امید گفت:قرار بود  کرانچار هم امروز در تمرین حضور داشته باشند، اما به دلیل شرایط جوى استانبول پروازش انجام نشد و به امید خدا بعد از ظهر امروز وارد تهران مى شود تا از فردا در تمرینات حاضر شوند.

مدیر تیم ملى فوتبال امید اضافه کرد:مهمترین مسئله براى ما نظم و رفتار حرفه اى است که خوشبختانه در تک تک شما بازیکنان وجود دارد. امکانات بسیار خوبى براى تیم امید ایجاد شده چرا که این تیم هم اهداف بزرگى دارد، اما براى رسیدن به اهداف بزرگ باید خودمان هم بزرگ باشیم و افکار بزرگى داشته باشیم.

استیلى همچنین گفت:تک تک شما با انگیزه زیادى در جمع ما حاضر شده اید و با تمام وجود باید براى موفقیت تلاش کنید. ما یک خانواده هستیم و در کنار هم براى رسیدن به هدفى که داریم تلاش خواهیم کرد.

گفتنى است تمرین امروز تیم امید در غیاب سرمربى و همچنین چهار بازیکن تیم در مرکز ملى فوتبال ایران برگزار شد.

مهدى قائدى، رضا شکارى، معراج اسماعیلى و حبیب فرعباسى با هماهنگى کادر فنى در تمرین امروز حضور نداشتند.


بیشتر بخوانید:

مربی تیم ملی فوتبال امید: بازیکنان جدید لژیونر را نمی‌شناسم!

زمان بازگشت کرانچار به ایران مشخص شد


انتهای پیام /

اظهارات مدیر تیم ملی فوتبال امید درباره شرایط این تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار