شمس: همه تیم های حاضر در جام ملت ها آماده هستند

سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال کشورمان گفت:همه‌ی تیم‌هایی که در جام ملت‌های آسیا شرکت کرده اند آماده هستند و نباید دست کم گرفته شوند.

شمس: برای اولین بار است می بینم همه اهالی فوتبال دور هم جمع شده اند/ تاریخ مصرف کی روش تمام شده استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، حسین شمس پیشکسوت فوتسال کشورمان در حاشیه نکوداشت پیشکسوتان فوتبال و فوتسال در مورد این مراسم گفت: با توجه به اینکه کانون مربیان چند سالی است که به صورت فعال عمل می کند امروز به مناسبت تجلیل از مربیان موفق سال 1396 مراسمی را برگزار کردند و ما برای اولین بار است که می بینیم همه ی اهالی فوتبال و فوتسال دور هم جمع شده اند.

شمس در مورد ملاقات با بزرگان فوتبال کشورمان در این مراسم گفت: بزرگان فوتبال مثل حسن حبیبی، محمود یاوری و بهمن صالح نیا را در این مراسم دیدیم و به این خاطر که بعضی از این افراد در شهرستان ها و یا خارج از کشور زندگی می کنند، واقعا تجدید خاطره ی خوبی بود.

او در مورد اینکه این مراسم چه فایده ای برای پیشکسوتان می تواند داشته باشد گفت: همین که پیشکسوتانمان دور هم جمع می شوند و خاطرات گذشته را یادآوری می کنند بسیار خوب است و امیدوارم تعداد این جلسات افزیش یابد تا ما بتوانیم بیشتر یکدیگر را ببینیم.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان در مورد اینکه در این دورهمی با دوستان قدیمی شان در مورد چه مسائلی صحبت کردند گفت: بیشتر صحبت ها در مورد جام ملتهای آسیا و تیم ملی فوتبال کشورمان که در این رقابت ها حضور دارد بود.

او در مورد سرمربی تیم مبلی فوتبال کشورمان ادامه داد: در فاصله 2-3 روز مانده به جام ملتهای آسیا تیم ملی نیاز به آرامش دارد و همانطور که منتقدان اینجا الان سکوت کرده اند اونیز باید رعایت کند . همه در حال حمایت کردن هستند توقع بیشتری از کسی که در راس این هرم قرار است وجود دارد.

او د رورد تیم های حاضر در جام ملتها گفت: همه ی تیم هایی که در این مسابقات شرکت کرده اند آماده هستند و نباید دست کم گرفته شوند. اما این طبیعی است که قدرت تیم ما به عنوان رتبه اول رنکینگ آسیا در مقابل حریفانی مانند یمن محسوس باشد.

شمس در مورد بازی های گروهی تیم ملی گفت: فکر می کنم یمن و ویتنام را به راحتی شکست خواهیم داد اما جنگ اصلی مرحله مقدماتی مقابل عراق خواهد بود که حداقل 2 بازیکن با کیفیت دارند که در کشور خودمان بازی می کنند. مخصوصا بشار رسن که بازیکن فوقالعاده ای است. جنگ سرگروهی روز آخر در مقابل عراق خواهد بود.

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار