پرداخت بیش ۱۵۰ میلیارد ریال از مطالبات درمان استان

با پیگیری زاهدی بیش از ۱۵۰ میلیاردریال از مطالبات صندوق به مراکز درمانی استان کرمان پرداخت شد.

پرداخت بیش ۱۵۰ میلیارد ریال از مطالبات درمان استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمدمهدی زاهدی گفت: صندوق بازنشستگی فولاد استان از سال ۹۲، بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی استان بدهکار و اخیرا به قرارداد‌های مراکز درمانی استان و عدم ارائه خدمات به بازنشستگان فولاد منجرشده است.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و نشست با رئیس جمهور، ربیعی وزیر کار و رفاه اجتماعی سابق و شریعتمداری وزیر جدید کار ورفاه اجتماعی و مدیران کشوری، بیش از یک سوم از طلب بازنشستگان فولاد به مراکز درمانی پرداخت و پیگیر پرداخت مابقی آن از سوی صندوق فولاد کشوری هستیم تا لغو قرارداد از سوی مراکز درمانی استان صورت نگیرد.

زاهدی دررابطه با لایحه بودجه سال ۹۸ گفت: در این لایحه قرارگرفتن بازنشستگان فولاد در ردیف شماره ۷، همسان سازی و پرداخت حقوق، عیدی و مطالبات بازنشستگان فولاد اولویت اصلی برای بازنشستگان فولاد است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: نشستی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور روسای کانون‌های بازنشستگی فولاد کشور برگزار و مقرر شد به مشکلات بازنشستگان فولاد در اسرع وقت رسیدگی بشود.
انتهای پیام/ح

پرداخت میلیاردی مطالبات درمان استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار