چتربازی که مرگ را مقابل چشمانش دید! + فیلم

توفان و وزش ناگهانی باد شدید موجب شد تا جان یک چترباز با تجربه به طرز وحشتناکی در معرض خطر قرار بگیرد.

چتربازی که مرگ را مقابل چشمانش دید! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، توفان و وزش ناگهانی باد شدید موجب شد تا جان یک چترباز با تجربه به طرز وحشتناکی در معرض خطر قرار بگیرد. این چترباز که هویتش مشخص نشده است در ارتفاعات کوه Borah در نیو سووت ولز استرالیا خود را آماده پرواز می‌کرد که ناگهان دچار حادثه شد. در حالی که ۴۰ چترباز دیگر به همراه این چترباز خود را آماده پرواز می‌کردند ناگهان او با وزش بادی شدید از روی زمین به هوا پرتاب شد و به مدت چند ثانیه در وضعیتی خطرناک قرار گرفت.

در ویدئویی که منتشر شده است چگونگی وقوع حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که این چترباز به طرز وحشتناکی از روی زمین به هوا پرتاب می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که شدت وزش باد این چترباز را در وضعیت خطرناکی قرار داده است او بلافاصله با مهارت و تجربه‌اش کنترل چتر را در اختیار می‌گیرد و موفق به حفظ تعادل خود در آسمان می‌شود. در لحظه وقوع حادثه همسر این چترباز نیز حضور داشت. در این ویدئو صدای این زن نیز شنیده می‌شود که پس از وقوع حادثه بلند فریاد می‌زند: " مراقب باش. "

بنا به گزارش Sydney Morning Herald این چترباز در ادامه موفق به کنترل چتر خود شده و ۱۸۰ کلیومتر مسافت را در مدت ۵ ساعت طی کرد. گفتنی است؛ وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که پیش از این نیز وقوع یک حادثه دیگر برای چتربازان تیم ملی قطر در مسابقات چتربازی که در استرالیا برگزار می‌شد خبرساز شده بود. در آن حادثه چتر دو چترباز این تیم در آسمان و در ارتفاع چند هزار پایی به هم گره خورد و موجب سقوط یکی از آن‌ها به سمت زمین شد. خوشبختانه چتر نجات این چترباز در نزدیکی زمین باز شد و او توانست از این حادثه جان سالم بدر ببرد.

انتهای پیام/

وقوع حادثه غیرمنتظره برای چترباز!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.