کمک ۲۷۵ میلیارد ریالی نیکوکاران به نیازمندان ایلام

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام گفت: نیکوکاران طی ۹ ماهه امسال در مجموع ۲۵۷ میلیارد ریال به نیازمندان این استان اهدا کرده اند.

کمک ۲۷۵ میلیارد ریالی نیکوکاران به نیازمندان ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ضیاء رضایی  گفت: این میزان مشارکت مردمی از سوی افراد خیر و نیکوکار داخل و خارج استان اهدا شده است.

وی ادامه داد: میزان مشارکت مردمی این نهاد در سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۶ درصد افزایش یافته که بیانگر اعتماد مردم به این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام اضافه کرد: این میزان مشارکت مردمی در زمینه‌های مختلف به این نهاد اهدا شده که صرف خدمات رسانی به مددجویان در حوزه‌های تامین مسکن، امور معیشتی مددجویان، احداث سرویس بهداشتی، ارایه خدمات به سالمندان در بستر، پرداخت حق فرانشیز خدمات درمانی روستاییان و مناطق محروم، هزینه ازدواج نیازمندان، کمک‌های معیشتی و ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان و دانشجویان می‌شود.

به گفته رضایی مشارکت‌های مردمی جمع آوری شده از مردم در همان منطقه و بر اساس نیت نیکوکاران هزینه می‌شود.

وی تاکید کرد: با توجه به محدود بودن اعتبار‌ها و از طرفی تعداد بالای مددجویان این نهاد بیش از پیش به مشارکت مردم در خدمت دهی  نیاز دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام مشارکت در خدمات دهی به نیازمندان را دارای ثواب و اجر دنیوی و اخروی فراوان دانست و یادآور شد: بیش از ۴۰ هزار نفر در استان ایلام از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) برخوردارند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ژ

افزایش 16درصدی کمک به مددجویان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.