کشف احتکار ميلياردی در ابهر

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از شناسایی و کشف انبار احتکار به مقدار ۷ تن و ۸۰۰ گیلوگرم برنج به ارزش ۱ میلیارد ریال توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ داود مرسلی فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اشاره به مبارزه جدی با سودجویان و اخلالگران اقتصادی بیان داشت: مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی این شهرستان، از اخباری مبنی بر نگهداری و احتکار برنج مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ مرسلی افزود: بلافاصله با کسب مجوز قضائی و با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت، از انبار مورد نظر بازدید که مقدار ۷ تن و ۸۰۰ کیلوگرم انواع برنج بازرگانی فاقد مدارک و احتکار شده، کشف و توقیف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله احتکار شده را ۱ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر در پایان گفت: شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / ک

محتکر ابهری با هدشیاری پلیس دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.