سارق سابقه دار با ۱۰ فقره سرقت در بجنورد دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از دستگیری یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار با ۱۰ فقره سرقت در شهرستان بجنورد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ علی پاکدل فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت در  شهرستان بجنورد بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین رصد محل‌های تردد فرد مورد نظر موف به شناسایی محل اختفای این فرد شدند ، افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل اختفای وی اعزام و در یک اقدام غافلگیرانه این سارق حرفه‌ای را دستگیر به مقر انتظامی انتقال کردند.

سرهنگ پاکدل با اعلام این که این فرد در تحقیقات به عمل آمده به ۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی و همچنین ۷ فقره سرقت از داخل خودرو در شهرستان بجنورداعتراف کرد، گفت: متهم با دستور مقام قضائی برای انجام تحقیقات بیشتر تحویل پلیس آگاهی استان شد.

وی با اشاره به اینکه پلیس به هیچ عنوان با افرادی که بخواهند به هر دلیلی برای افراد جامعه سلب آسایش نمایند با قدرت برخورد می‌کند از شهروندان خواست تا برای ارتقاء امنیت و آرامش در جامعه همواره با پلیس همکاری داشته باشند و در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / ب

دستگیری سارق سابقه دار در بجنورد

برچسب ها: پلیسی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.