برخورد تریلی با کامیون فاجعه آفرید +فیلم

پنج کودک آمریکایی که از کلیسا راهی دیزنی ورولد بودند، جز قربانیان حادثه برخورد و انفجار چند خودرو در جاده‌ای در یکی از ایالت‌های این کشور هستند.

انفجار تانکر سوخت در جاده فاجعه آفرید + فیلم// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پنج کودک فلوریدایی جز ۷ قربانی حادثه انفجار عظیم حاصل از برخورد چند خودرو در یکی از جاده‌های این ایالت در آمریکا بودند. این کودکان پس از اتمام مراسم کلیسایی در این ایالت در راه دیزنی ورولد بودند که گرفتار این حادثه شدند. خوردوی ون این قربانیان نیز جزو چند خودروی بود که در اثر ایجاد انفجار بزرگ پس از برخورد چند خودرو از جمله یک کامیون و یک تریلی تزانزیت گرفتار آتش شد.

شاهدان عینی پس از شنیدن صدای انفجار تلاش خود را برای افراد گرفتار در این حادثه آغاز کردند. ویدئویی که منتشر شده محل وقوع حادثه را لحظاتی پس از برخورد این چند خودرو به تصویر می‌کشد. این ویدئو که توسط دوربین تلفن همراه تهیه شده، این جاده را شبیه به یک منطقه جنگی نشان می‌دهد. بنا بر گفته شاهدان عینی این خودرو‌ها پس از برخورد با یکدیگر به گارد ریل کنار اتوبان نیز برخورد کرده بودند.

پس از این حادثه هر دو لاین این اتوبان توسط پلیس مسدود شد. رانندگان کامیون و تریلی جز کشته‌شدگان این حادثه رانندگی بودند. در این حادثه دست کم هشت نفر از جمله یک زن باردار زخمی شدند که حال او و نوزادش مساعد گزارش شده است.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس آمریکا در مورد این حادثه ادامه دارد.

انتهای پیام/

تصادف مرگبار تریلی با کامیون در اتوبان!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار