در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آخرین تحولات بازار مرغ و ماهی/ قیمت مرغ به ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان رسید

یک منبع آگاه نرخ جدید مرغ و انواع ماهی در بازار را اعلام کرد.

آخرین تحولات بازار مرغ و ماهی/ قیمت مرغ به ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان رسیدیک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از کاهش ۳۰۰ تومانی نرخ مرغ نسبت به روز گذشته در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۹ هزار و ۲۰۰، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه ۱۲ هزار و ۶۰۰، توزیع درب واحد‌های صنفی ۱۲ هزار و ۸۰۰ و خرده فروشی ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان است.

به گفته وی، نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر ۱۲ هزار و ۸۰۰ و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان است.

این منبع آگاه با اشاره به نرخ سایر مشتقات در بازار افزود: قیمت هر کیلوگرم سینه با کتف ۲۲ هزار، سینه بدون کتف ۲۳ هزار و فیله مرغ ۲۵ هزار تومان است.


بیشتر بخوانید: کاهش ۲۰۰ تومانی نرخ مرغ در بازار/قیمت مرغ تا ۱۵ روز آینده متعادل می‌شود


وی عرضه مناسب مرغ منجمد در بازار را دلیل اصلی اُفت قیمت مرغ گرم در بازار اعلام کرد و گفت: با توجه به شرایط کنونی عرضه نسبت به تقاضا در بازار پیش بینی می‌شود که قیمت مرغ گرم طی روز‌های آتی به نرخ واقعی خود برسد.

این منبع آگاه قیمت واقعی هر کیلو مرغ زنده را ۸ هزار و مرغ آماده به گرم در خرده فروشی‌ها را ۱۲ تا ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: این درحالی است که ستاد تنظیم بازار نرخ واقعی هر کیلو مرغ را ۹ هزار و ۸۰۰ تا ۱۰ هزار و ۳۰۰ و وزیر جهاد کشاورزی ۱۰ هزار تومان می‌داند که مرغداران به سبب افزایش هزینه‌های تولید، این نرخ را قبول ندارند.

وی در بخش پایانی سخنان خود از کاهش قیمت ماهی نسبت به هفته‌های اخیر خبر داد و گفت: هم اکنون قیمت هر کیلو شیر جنوب ۵۰ هزار، کپور ۲۵ هزار، قزل آلا ۲۶ هزار و ۵۰۰، شیر نیزه‌ای ۳۰ هزار، تیلاپیا وارداتی ۳۳ هزار، سفید پرورشی ۲۵ هزار، آزاد دزفولی ۱۲ هزار، هامور جنوب ۲۵ هزار، حلوای سیاه ۶۰ هزار، شوریده بندر ۴۷ هزار، راشگو جنوب ۱۱۰ هزار، سرخو ۶۵ هزار، سنگسر طلایی ۴۵ هزار، سارم ۲۵ هزار و سنگسر شهری ۳۵ هزار تومان است.

انتهای پیام/

مرغ ارزان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار