تقوی: به موفقیت "کنستانت" در تراکتورسازی یقین دارم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: یقین دارم که "کنستانت" بازیکن جدید تبریزی‌ها در تیم ما موفق می‌شود.

تقوی: به موفقیت کنستانت در تراکتور یقین دارمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد تقوی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی اظهار کرد: من امروز از نوع تمرین بازیکنان به طور کامل راضی بودم. بعد از بازی با فولاد خوزستان که از دستشان ناراحت بودم به‌خوبی تمرین کردند چراکه ما اجازه نداریم تحت هیچ شرایطی در خانه امتیاز از دست دهیم و تمرین چند روز اخیر نشان‌دهنده این بود که بازیکنان برای جبران تلاش می‌کنند.

او ادامه داد: تیم ما در حال تکمیل شدن است و امروز یک بازیکن جدید به تبریز می‌آید تا در تمرینات تیم حضور پیدا کند. کنستانت یک بازیکن حرفه‌ای است و در کنار سایر بازیکنان ما می‌تواند به تیم کمک زیادی بکند و به موفقیت او در این تیم ایمان دارم. مطمئنم بازیکنانی مثل او که رفتار حرفه‌ای دارند می‌توانند به تیم کمک کنند.

سرمربی تیم تراکتورسازی بیان کرد: تراکتور هیچ‌وقت وابسته به یک بازیکن نبوده و نخواهد بود و کنستانت می‌تواند در کنار بازیکنانی، چون مهدی پور، نقی زاده و اسماعیلی فر به تیم ما کمک کند. ما مجموعه‌ای از نفرات هستیم که باید در کنار هم یک تیم خوب را تشکیل دهیم و باقدرت در نیم‌فصل دوم ظاهر شویم.

تقوی تصریح کرد: سطح توقع از تیم بالاتر رفته است و به همه بچه‌ها گفته‌ام که نباید تحت هیچ شرایطی در نیم‌فصل دوم در خانه امتیاز از دست بدهیم و بیرون از خانه هم باید بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم.

او تأکید کرد: یکی دو بازیکن جدید دیگر به‌زودی به تیم ما اضافه می‌شود و پس‌ازآن یک اردو برگزار می‌کنیم که به آمادگی کامل برسیم تا در نیم‌فصل دوم قدرتمندتر ظاهر شویم.


بیشتر بخوانید: 

ستاره سابق آث میلان به تراکتور پیوست

۲ ستاره جدید فوتبال در یک قدمی تبریز

مخالفت تراکتورسازی با درخواست صنعت نفت آبادان


انتهای پیام/ 

اظهارات سرمربی تراکتورسازی درباره ستاره سابق آث میلان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.