ورژن فرانسوی شعبان بی‌مخ در اعتراضات جلیقه‌زردها +فیلم

ویدئوهای منتشر شده از اعتراضات جلیقه‌زردها در فرانسه نشان می‌دهد فردی مانند شعبان بی‌مخ ایرانی در این اعتراضات حضور دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئوهایی که از معترضان فرانسوی ملقب به جلیقه‌زردها منتشر می‌شود، درگیری‌هایی را نمایش داده که ثابت می‌کند پلیس برای مهار معترضان از بوکسور کمک گرفته است.

در ویدئویی که به تازگی از اعتراضات خیابانی در شهر تولوز جنوب فرانسه منتشر شده، نشان می‌دهد که یک پلیس چگونه جوان را به طرز وحشیانه‌ای مورد ضرب‌وشتم قرار داد.

مرد جوان به آرامی و بدون هیچ خطری با پلیس صحبت می‌کند اما در مقابل با مشت مواجه می‌شود. چند دقیقه بعد همان پلیس به فرد دیگری از جلیقه‌زردها حمله می‌کند و چندین بار به صورت او مشت می‌زند. ضرباتی که یک بوکسور در رینگ بکار می‌برد.

 

فعالان در اعتراضات و کاربران شبکه های اجتماعی موفق به شناسایی این پلیس شدند. ویدئویی از این پلیس پیدا شد که یکی از معترضان است و با ضربات بوکس به پلیس حمله می‌کند و او را مجبور به عقب‌نشینی کرد.

بعد از این واقعه، پلیس فرانسه اعلام کرد که این فرد را شناسایی خواهد کرد و در مورد پیامدهای قانونی هشدار داد ولی کاربران پی بردند که این معترض از خود پلیس است. یکی از کاربران در توئیتر خود نوشت: «شما به یک همکار ضربه زدید و شما شناسایی می‌شوید. به عنوان یک بوکسور به قوانین احترام نگذاشتید.»

پلیس برای ضرب و شتم معترضان به قهرمان بوکس پناه برد+فیلم

 

به گفته روزنامه مطرح ورزشی اکیپ، فرد شناسایی شده یک بوکسور حرفه‌ای و یک قهرمان فرانسوی در سال ۲۰۰۰ بود.

گفتنی است جلیقه‌زرد‌ها از ماه نوامبر اعتراضات خیابانی خود را از اقتصاد و سیاست دولت آغاز کردند که این اعتراضات منجر به کشته شدن ۱۱ تن و زخمی شدن ۳۰۰۰ نفر شد.

انتهای پیام/

بوکسوری که برای زدن معترضان به خدمت پلیس درآمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابوالقاسم پیری جانباز
۲۰:۴۲ ۱۶ دی ۱۳۹۷
ای خدای مقتدر ومهربان ای سلطان ای مولا و آقای ما همه مستضعفان را بر علیه حکومتهای ظالم و مستکبر مثل فرانسه آلمان انگلیس آمریکا و اسرائیل کثیف بیدار وبرعدیه حکومتشان قوت و قدرت عطا کن تا شر این حکومتهای شیطانی وارد از روی زمین محو و نابود شون خدایا تو جای حق و در کمینگاه ظالمان هستید همشان را نابود کن