آموزش فرهنگ ترافیک در روستای پرتصادف تالش

برنامه آموزش فرهنگ ترافیک در روستای خطبه سرای شهرستان تالش اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ حسین محمدپور، رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: به منظور دستیابی به اهداف فرهنگ سازی رعایت قوانین، پلیس راه استان با حضور مداوم و مستمر در محور‌های پرتصادف اقدام به آموزش موتورسیکلت سواران و عابران پیاده کرده است.

وی با بیان اینکه کلاه ایمنی یک فرشته نجات است که می‌تواند خطر آسیب به سر و گردن را تا حد زیادی کاهش دهد، افزود: به همین دلیل در ماده ۱۹ قانون رسیدگی به تخلفات و اخذ جرائم، استفاده از کلاه ایمنی استاندارد برای راکبان و ترک نشینان هر نوع موتورسیکلت اجباری شده است.

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه آموزش کاربردی توأم با اهدای کلاه ایمنی و نمایش فیلم‌های تصادفات موتورسیکلت سواران و نصب شب نما از مرداد ماه امسال آغاز شده است، اظهار داشت: از ابتدای اجرای برنامه جامع آموزش فرهنگ ترافیک و حضور هدفمند در روستا‌های پر تصادف تاکنون آمار جانباختگان موتورسیکلت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۳ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ محمدپور از تداوم اجرای این برنامه آموزشی، برابر برنامه ریزی و هدف گذاری انجام شده این طرح تا پایان امسال خبر داد و تصریح کرد: سی وسومین جلسه در شهرستان تالش روستای خطبه سرا با حضور مسؤولان محلی برگزار و تعدادی کلاه ایمنی به راکبان موتورسیکلت اهدا شده است.

انتهای پیام/ع

اجرای برنامه جامع آموزش فرهنگ ترافیک در روستا‌های پرتصادف گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.