سردار سدهی مطرح کرد؛

ضرورت تبیین زندگی شهدا برای تاثیرگذاری بر جوانان

رئیس دفتر ارتباطات مردمی نیرو‌های مسلح گفت: ابعاد زندگی شهدا باید برای نسل جوان مطرح شود تا اثرات آن در جامعه دیده شود.

پیروزی ملت ایران در جنگ تحمیلی معجزه قرن بودبه گزارش حوزه امنیتی دفاعی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سدهی رئیس دفتر ارتباطات مردمی نیرو‌های مسلح در آیین رونمایی از کتاب‌های حقیقت درخشان و منشور هدایت که در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس برگزار شد، اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس معجزه بودند، ایشان می‌فرمایند در دفاع مقدس هیچ تناسبی از لحاظ تجهیزات و حامیان جهانی میان ایران و دشمن بعثی وجود نداشت.

وی افزود: اردوگاه غرب و شرق حمایت همه جانبه‌ای را از صدام داشتند و در ابتدای جنگ، ۳۲ کشور از عراق اعلام حمایت کردند و ما در تحریم همه جانبه رژیم جنایت کار آمریکا بودیم و هیچ تسلیحاتی به ما نمی‌دادند، اما پیروزی مطلق از آن ملت ایران اسلامی بود، این یعنی معجزه قرن.

سردار سدهی گفت: برای برسی نقش بسیج، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش به سراغ بیان مقام معظم رهبری رفتیم، زیرا بیان ولایت برای ما حجت است و با این بیان می‌شود به درستی دفاع مقدس را بررسی کرد.

رئیس دفتر ارتباطات مردمی نیرو‌های مسلح ادامه داد: نقش ارتش در بیان رهبر معظم انقلاب در کتابی بررسی و در ابتدای سال از آن رونمایی شد و کتاب نقش سپاه و بسیج در دفاع مقدس امروز رونمایی می‌شود؛ این کتاب‌ها نمونه مشابه ندارد و برای پژوهشگران اثری بی بدیل است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب تعبیرات واضحی به نقش بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع مقدس دارند و نقش حیاتی این نیرو‌های الهی در دفاع مقدس را بی بدیل می‌دانند و می‌فرمایند اگر بسیج و سپاه نبودند از انقلاب چیزی باقی نمی‌ماند؛ این کتاب‌ها به خوبی نقش سپاه و بسیج در دفاع مقدس از زبان رهبر معظم انقلاب اسلامی را بررسی کرده است.

سردار سدهی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص پرداختن به زندگی شهدا گفت: باید ابعاد زندگی شهدا برای نسل جوان مطرح تا اثرات آن در جامعه دیده شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار