روایتی از کتاب فتنه تغلب (۲):

آقا گفتند از این طرف که منم راه کاروان باز است

در قسمتی از کتاب «فتنه تغلب» که حاوی بیانات رهبر انقلاب پس از حوادث فتنه سال ۸۸ روایتی از شب شعر آن سال نقل شده که آن را می‌خوانید.

آقا گفتند از این طرف که منم راه باز استبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه‌ای از بیانات و اقدامات حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر  معظم انقلاب اسلامی در جریان فتنه‌ سال ۸۸ در کتابی با عنوان «فتنه تغلب» گردآوری شده است. این کتاب توانسته نگاهی نو به اتفاقات آن سال ارائه دهد. همچنین نگارنده تلاش کرده ابهامات موجود از وقایع آن سال را با دلایل متقن از ذهن مخاطبان بر دارد و البته لایه‌های تازه‌ای از واقعیت را نمایان کرده و رسوبات ابهام و تردید در این‌ باره را از ذهن‌ها بردارد.


بیشتر بخوانید: رهبر انقلاب: این‌ها مسئله‌شان خامنه‌ای نبود +تصویرنوشته 


در قسمتی از این کتاب روایتی از شب شعر سال ۸۸ بیان شده است. در ادامه می‌توانید این مطلب را با عنوان «آقا گفتند از این طرف که منم راه کاروان باز است» بخوانید:

«در شب شعر سال  ۸۸ که در اوج حوادث پس از انتخابات بودیم یکی از دوستان شاعر از برخی دیگر از شعرا که موضع متفاوتی در رابطه با انتخابات پیدا کرده بودند و در دیدار حضور داشتند نام آورد و به آقا گفت این ها فرزندان شما هستند و به شما علاقه دارند. در واکنش به این کفته آقا باذلبخندی گفتند از این طرف که منم راه کاروان باز است.»

تقلب

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار