رفتار عجیب پدر با دخترش در سالن فرودگاه! +فیلم

رفتار عجیب یک پدر آمریکایی با دخترش در سالن فرودگاه واشینگتن سوژه رسانه‌ها شد.

رفتار عجیب پدر با دخترش در سالن فرودگاه! + فیلم// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده، رفتار عجیب یک پدر آمریکایی با دخترش در سالن فرودگاه بین‌المللی واشنگتن را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که تبدیل به ویدئویی پربازدید در شبکه‌های اجتماعی شده، مشاهده می‌شود که این مرد در حالی که کلاه کاپشن دخترش را در دست گرفته، او را در فرودگاه روی زمین می‌کشد.این مرد در حالی که ساک خود را در دست دارد با دست دیگرش دخترش را به این شکل عجیب به سمت محل پرواز هواپیما منتقل می‌کند. ویدئوی مذکور توسط یک شاهد عینی و با کمک تلفن همراه تهیه شده است.

ظاهراً جر و بحث شدید این دختر با پدرش منجر به این اقدام عجیب مرد جوان شده است. در این ویدئو او در حالی که هیچ گونه شکایتی نمی‌کند توسط پدرش کف سالن فرودگاه کشیده می‌شود. چند لحظه بعد دختر دیگری که لباس مشکی بر تن دارد و ظاهراً خواهر این دختر است، در پشت سر آنها دیده می‌شود. در حالی که این صحنه موجب تعجب برخی کاربران شد، بعضی دیگر بدون توجه به آن سرگرم به خود دیده می‌شوند.

شخصی که با تلفن همراهش این ویدئو را تهیه کرد، در این باره گفت: «من در فرودگاه بین‌المللی واشنگتن منتظر نامزدم برای سوار شدن هواپیما بودیم که ناگهان متوجه کشیده شدن یک دختر توسط پدرش روی کف سالن فرودگاه شدم. او فریاد نمی‌زد و گریه نمی‌کرد و در پشت سر این دو نفر یک دختر با فاصله حدود ۲۰ فوت از آنها در حالی که خجالت‌زده به نظر می‌رسید قدم می‌زد.»

این ویدئو که ابتدا در Reddit منتشر شد، تاکنون بیش از ۱۲۱۰۰۰ بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «صادقانه باید بگویم این ویدئو موجب تعجب من نشد. این صحنه ها معمولاً در اطراف من زیاد رخ می دهد.»

انتهای پیام/

رفتار ناخوشایند پدر آمریکایی با پدرش!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۱ دی ۱۳۹۷
خدا بچه به این شیرینی به کی ها می ده؟ خدایا نمی شد اینو به من بدی تاج سرم باشه نه به این پدر بی عاطفه
Iran (Islamic Republic of)
آقا مهدی
۱۵:۲۱ ۱۹ دی ۱۳۹۷
سلام آمریکاست فقر وعقب ماندگی فرهنگی بسیارشدیده
آخرین اخبار