سی ام دی ماه آخرین مهلت برای ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن گفت: سی ام دی ماه آخرین مهلت برای ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، یوسف نیک انجام، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن درنخستین نشست هماهنگی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با اشاره به اهمیت برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم گفت: امسال نیز همچون سال گذشته این آزمون با همکاری اداره اوقاف به صورت سراسری در اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد.

وی، با اشاره به اینکه سی ام دی ماه آخرین مهلت برای ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم است، افزود: علاقمندان می‌توانند تا پایان دی با مراجعه به سایت قرآن و عترت به نشانی www.quranedu.ir در رشته حفظ قرآن کریم و مفاهیم و معارف قرآن و اهل بیت به صورت شفاهی، کتبی و الکترونیکی پیش بینی شده است، ثبت نام کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن گفت: ایجاد انگیزه در میان مردم به ویژه جوانان و نوجوانان برای فراگیری قرآن و عترت، تقویت وحدت ، انسجام فعالیت های سازمان‌ها و نهاد‌های قرآنی، شناسایی و معرفی نخبگان  قرآنی در گروه سنی نوجوان و جوان را از مهترین اهداف متولیان برگزاری این آزمون است.

یوسف نیک انجام، تصریح کرد: افراد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و سوالات خود به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن، ادراه اوقاف شهرستان و یا موسسه سراج المنیر و موسسه قرآن پژوهان علم الهدی مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

پایان دی آخرین فرصت برای ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم

برچسب ها: وزارت ارشاد ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.