ادعای وزیر خارجه دانمارک درباره اعمال تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ایران

وزیر خارجه دانمارک ادعا کرد اتحادیه اروپا امروز (سه‌شنبه) تحریم‌هایی را علیه ایران اعمال خواهد کرد.

ادعای وزیر خارجه دانمارک درباره اعمال تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ایرانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرنگار روزنامه وال استریت به نقل از «اندرس ساموئلسن» وزیر خارجه دانمارک اعلام کرد اتحادیه اروپا امروز سه‌شنبه با اعمال تحریم‌هایی علیه ایران در ارتباط با آنچه که حمایت از طرح‌های تروریستی در پاریس و کپنهاگ خوانده، موافقت کرده است.

«اندرس ساموئلسن» گفت این اقدام اتحادیه اروپا منافاتی با حمایت از توافق هسته‌ای ایران (برجام) ندارد و تاثیری بر آن نخواهد گذاشت. وی مدعی شد اتحادیه اروپا قرار است در خصوص این موضوع دو شخص و یک نهاد ایرانی را تحریم کند.

«ساموئلسن» همزمان در توییتر خود با تکرار ادعای گروهک تروریستی «الاحوازیه» مبنی بر طرح ایران برای ترور سرکردگان این گروهک تروریستی در دانمارک از تحریم «یک نهاد اطلاعاتی ایرانی» از سوی اتحادیه اروپا خبر داد. وزیر خارجه دانمارک در ادامه نوشت: «این اقدام اتحادیه اروپا  ارسال پیامی قوی از سوی اتحادیه است مبنی بر اینکه ما چنین رفتارهایی را در کشورهای اروپایی  نمی‌پذیریم».

وزارت خارجه دانمارک به نقل از منابع دیپلماتیک اروپایی اعلام کرد وزرای خارجه اتحادیه اروپا روز سه‌شنبه در نشستی غیر رسمی «سعید هاشمی‌مقدم»، معاون وزارت اطلاعات ایران و اسدالله اسدی، دیپلمات ایرانی، و همچنین «بخشی از وزارت اطلاعات» ایران را به فهرست تحریمهای خود اضافه کرد.

دانمارک روز هشتم آبان ماه، ایران را به تلاش برای انجام یک عملیات ترور در خاک این کشور برای هدف قرار دادن مسئول شاخه گروهک تروریستی الاحوازیه متهم کرد.

این در حالی است که بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اخبار مغرضانه منتشره درباره طرح عملیات نافرجام علیه یکی از مخالفان ایرانی در دانمارک و ادعای انتساب آن به جمهوری اسلامی را قویا تکذیب کرد.

ادعای توطئه ترور در فرانسه نیز به یازدهم تیرماه سال جاری باز می‌گردد؛ یعنی زمانیکه پلیس بلژیک اعلام کرد دو شهروند بلژیکی ایرانی‌تبار را که قصد سفر به فرانسه برای حمله به همایش منافقین در پاریس را داشتند، دستگیر کرده و در خودروی آنها یک بمب دست‌ساز حاوی ۵۰۰ گرم ماده منفجره TATP کشف کرده است!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۶ ۲۵ دی ۱۳۹۷
این هم اروپا که صحبت باهاش مفت هم نمی ارزد
United States of America
ناشناس
۰۹:۲۲ ۱۹ دی ۱۳۹۷
لعن بر برجام واتحادیه ی اروپا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۱۹ دی ۱۳۹۷
قرآن کریم درباره اینها فرموده اند: «یحرفون الکلم عن مواضعه»، به راحتی جای شاکی و متهم رو عوض میکنند و راست راست توی چشم آدم نگاه میکنند و واقعیت ها رو تحریف میکنند. به جای مجازات این گروهک تروریست حالا مدافعش شدند
Seychelles
عثمان
۰۷:۰۱ ۱۹ دی ۱۳۹۷
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
اسی
۲۱:۰۱ ۱۸ دی ۱۳۹۷
امید بستن به اروپا اینه
Iran (Islamic Republic of)
خان
۲۰:۵۵ ۱۸ دی ۱۳۹۷
اینا نقشه پیش دستانه کشورهای اروپایی طرف قرارداد برجام هست
Iran (Islamic Republic of)
مجاهد
۲۰:۴۱ ۱۸ دی ۱۳۹۷
سفير اين ها را بيرون كنيد كمي اقتدار داشته باشيد اجازه توهين به ايران و ايراني را به هر بي سرو پايی ندهيد.
Iran (Islamic Republic of)
سرباز ولایت
۲۰:۳۷ ۱۸ دی ۱۳۹۷
باید دید دستگاه دیپلماسی با این برخورد توهین آمیز چه می‌کنه.
Germany
مسعود
۱۹:۵۱ ۱۸ دی ۱۳۹۷
کل جهان درحال تحریم ایران هستن.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۱۸ ۱۸ دی ۱۳۹۷
تعمیم ناقص را بجای تعمیم تام جا مزنید چون در ذهن شما کل جهان در چند کشور استکباری و نوچه های انها خلاصه میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۱۹ دی ۱۳۹۷
اگر اتکا به جوانوان با استعداد خودمون باشه بعد از مدتی دست از پا درازتر خودشون با التماس خواهان ارتباط با ایران خواهند بود. انشاءالله و به حول و قوه الهی، این روز دور نخواهد بود. این خط: ـــــــ این هم نشون: *
Iran (Islamic Republic of)
عباس فیروزپور
۱۹:۴۴ ۱۸ دی ۱۳۹۷
ما دنبال تفرقه میان ملتهایی که ریشه های مشترک دارند نیستیم ما هرگز نمی خواهیم اروپا پادرمیانی کند که غول آمریکا ما را نبلعد همه می دانند اینجور رویکردها چقدر غیرواقعی است
United Arab Emirates
Shs
۱۹:۱۴ ۱۸ دی ۱۳۹۷
جد و آبادتون تروریست هست
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۲۸ ۱۹ دی ۱۳۹۷
حضرت امام ره درباره آمریکا فرموده اند آمریکا تروریست بالفطره است . یعنی ذات و خلقت آمریکایی ها جنایتکار و آدمکش است ومیدانیم که اروپاییها همه نژادهایشان ،در آدمکشی و جنایت هیچ عقب تر از آمریکاییها نیستند این مسئله در جنگ بوسنی هرزگوین و بیشتر از آن در کوزوو که حتی قربانیان آنها تمام"اروپاییهای اصیل بودند بوضوح آشکار است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۱۸ دی ۱۳۹۷
این گروه در کشور عزیزمان عملیات تروریستی انجام دادند و تعدادی از هم وطن بیگناهمان را شهید و مجروح کردند و مرتکب جنایت شدند،خوب اگر اروپا ییها با تروریستها مخالف هستند این جنایتکاران را تحویل ایران بدن.قرار نیست توی کشور ما عزیزانمان را شهید کنند و اروپاییها آنها را در دامان خودشان محافظت کنند و بهانه تراشی کنند و ما را به بهانه طرح عملیات تحریم کنند. بابا آنها توی خاک کشور ما عملیات تروریستی انجام دادند،!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۱۸ دی ۱۳۹۷
بیجا کرده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۱۷ ۱۸ دی ۱۳۹۷
بروبچه با دم شیر بازی نکن
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۵:۵۲ ۱۸ دی ۱۳۹۷
لعنت خدابه اون روح تروریست پرورشما وگروه خون آشام خائن وتروریستی الاحوازیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۸ دی ۱۳۹۷
اینها همهرکار اسراییل وصهیونیستها ست ،البته با پول عربستان ،از دشمن جز دشمنی چهرتوقعی هست ،منتهای مراتب این اتحادیه،اروپا که خیلی بعد از خروج امریکا ازربرجام حیاهو براهرانداختند که اروپا قدرتمنده وتحترسیطره امریکا قرار نداره وکلی تبلیقات از ایندست ،بعد از 7ماه هنوزچیز ملموسی جز حرف زدن که ملاک نیست ارایه نکرده ،،بقول شاعر که میفرمایند ،از حرف تا به عمل فاصله بسیار است ،،واینکه دو صد گفته چو نیم کردار نیست ،هستند ،الان تمام حیثیت انها در معرض دید جهانیان قرار دارد وانها با انرهجم سنگین تبلیقات در زمانرخروج امریکا،خود را مقابل عمل انجام شده میبینند وبه این سادگیها نمیتوانند از قولی که به ایران دادهاند شانه خالی کنند ،،باید دید که واقعا به حرفشان عمل خواهند کرد یا حیثیتشان را مفت به امریکا میفروشند،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۸ دی ۱۳۹۷
به خدمت نیروهای اشغال گرشان تو افغانستان باید حسابی رسید
آخرین اخبار