از ابتدای سال جاری اکنون:

شناسایی و دستگیری بیش از ۱۲۰ نفر از عوامل تیراندازی در ماهشهر

فرماندار بندر ماهشهر از شناسایی و دستگیری ۱۲۵ نفر از عوامل اصلی تیراندازی در این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن بیرانوند، فرماندار بندر ماهشهر با اشاره به تشدید برخورد با عوامل تیراندازی در این شهرستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۴ مورد تیراندازی در سطح این شهر گزارش شده است و در طی این مدت ۱۲۵ نفر از عوامل اصلی این تیراندازی‌ها بازداشت و روانه زندان شدند.

وی تصریح کرد: در این مدت ۱۳۵ قبضه اسلحه جنگی و شکاری در این شهرستان کشف گردید.

بیرانوند اذعان داشت: براساس بررسی انجام شده، بیش‌ترین تیراندازی در شهرستان ماهشهر مربوط به درگیری مسلحانه بین ۲ طایفه بوده که شناسایی و دستگیری عوامل آن همچنان ادامه دارد.

فرماندار بندر ماهشهر اظهار کرد: با وجود وساطت بزرگان و ریش سفیدان این ۲ طایفه همچنان به درگیری ادامه داده از این رو برای کنترل اوضاع نیروی انتظامی وارد عمل شده است.

این مقام مسئول بیان داشت: بخشی از تیراندازی‌ها در سطح شهر مربوط به مراسم عروسی و سوگواری است، که طبق مصوبه شورای تامین در صورت ادامه این روند و تا شناسایی عوامل تیراندازی داماد و پدر داماد در مجالس عروسی و نیز صاحب مجلس عزا بازداشت می‌شوند.

انتهای پیام/گ

شناسایی و دستگیری عوامل تیراندازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.