آذری جهرمی در توییتر اعلام کرد

تصمیم نهایی برای حذف پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم

وزیر ارتباطات با انتشار توئیتی در صفحه خود، تصمیم نهایی اخذ شده درباره پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم را اعلام کرد.

تصمیم نهایی وزیر ارتباطات درخصوص پیامک‌های تبلیغاتی چیست؟+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز در صفحه توییتری خود درباره پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم نظرسنجی کرد و نوشت بسیاری از مردم از این پیامک‌ها متنفر هستند و برای حل این مشکل به زودی تصمیم نهایی گرفته می‌شود.

ساعتی پیش وزیر ارتباطات با انتشار توئیتی  تصمیم نهایی اخذ شده را اعلام کرد که در ادامه می‌خوانید.

آذری جهرمی نوشت:

"از مشاركت و لطف همه ممنونم. با استفاده از نظرات ارزشمند شما، هم‌اكنون جلسه‌ای با كارشناسان حوزه جهت جمع‌بندی و تصميم‌گيری برای ساماندهی پيامك‌های مزاحم در وزارت ارتباطات آغاز شد. بايد جهت آسايش مردم، قاطع و بی‌تعارف عمل كنيم. پس از پايان، تصميمات نهايی اعلام می‌شود.

تصمیم نهایی برای حذف پیامک مزاحم:

1.کانال تبلیغ ارزان؛ علت رواج پیامکهای مزاحم،عدم وجود راهکار موثر، ارزان و در دسترس،برای تبلیغ مشاغل است.در مصوبه ۲۷۰ کمیسیون تنظیم مقررات راهکاری برای تبلیغ قانونمند با رضایت مشتری و پرداخت هزینه به دریافت کننده دیده شده است.

این مصوبه بایستی توسط اپراتورها عملیاتی شود. همچنین در هفته آتی در جلسه‌ای با فعالین "بازاریابی دیجیتال" راهکارهای ایجاد کانالی موثر، ارزان و در دسترس برای مشاغل به جای پیامک بررسی و اجرایی خواهد شد

2.تشدید شناسایی و برخورد با ارسال کنندگان: ظرف پنج روز آینده سیستم کشف تخلفات سازمان تنظیم مقررات با تنظیمات سخت‌گیرانه‌تری فعالیت خواهد کرد. برخورد با دفاتر خدماتی فروش سیم‌کارتهای غیرقانونی و لغو مجوز آنها در دستور کار قرار گرفت.

3. محدودیت در ارسال پیامک روزانه: فعلا سقف مشخصی برای ارسال روزانه مشخص شد. دو پیشنهاد وجود دارد، اول اینکه بالاتر از سقف، ارسال نشود و یا اینکه با تعرفه بیشتری محاسبه شود، اتخاذ تصمیم در این خصوص قانونا با کمیسیون تنظیم مقررات است و تا یکشنبه هفنه بعد نهایی خواهد شد.

4.گران کردن تعرفه پیامک و قیمت سیم‌کارت: با توجه به عدم اقبال عمومی مردم، از دستور کار خارج شد. تلاش خواهیم کرد با اجرایی نمودن این تصمیمها، بر معضل پیامکهای مزاحم فائق آییم."

تصمیم نهایی وزیر ارتباطات درخصوص پیامک‌های تبلیغاتی چیست؟+عکس

تصمیم نهایی وزیر ارتباطات درخصوص پیامک‌های تبلیغاتی چیست؟+عکس

تصمیم نهایی وزیر ارتباطات درخصوص پیامک‌های تبلیغاتی چیست؟+عکس

تصمیم نهایی وزیر ارتباطات درخصوص پیامک‌های تبلیغاتی چیست؟+عکس

تصمیم نهایی وزیر ارتباطات درخصوص پیامک‌های تبلیغاتی چیست؟+عکس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.