برگزاری کارگاه آموزشی «رویکرد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» در خلخال

کارگاه آموزشی «رویکرد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بر مبنای توسعه خانواده» در خلخال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریبا محمدلو ، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: والدین نقش مهمی در ترویج استفاده از مهارت‌های سالم زندگی و افزایش سلامت جسمی و روانی اعضای خانواده دارند.

وی با بیان اینکه ایجاد نشاط اجتماعی خانواده‌ها باید به عنوان یک رویکرد تأثیرگذار در جامعه مورد توجه قرار گیرد،تصریح کرد: بر اساس تفاهم نامه همکاری بین استانداری اردبیل و جهاددانشگاهی استان، سلسله کارگاه‌هایی با هدف حفظ و تحکیم بنیان خانواده، مهارت‌افزایی و توانمندسازی بانوان، افزایش مشارکت توان مدیریت زنان و آشنایی با قوانین و آیین‌نامه‌های حوزه خانواده در شهرستان‌های استان در حال برگزاری است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با بیان اینکه بهداشت روان، فرایندی برای بهتر زیستن و رفاه اجتماعی است، اظهار کرد: با حضور حداکثری بانوان در این دوره‌ها و مشارکت در موضوعات مطروحه می‌توان بسیاری از مسائل و مشکلات مربوط به این حوزه را در استان برطرف کرد.

در ادامه این کارگاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری خلخال توجه به نهادهای اجتماعی را مهم عنوان و افزود: خانواده به عنوان هسته بنیادین نظام اجتماعی، مهمترین نهاد در جامعه است که باید توجه به نیازهای آن در اولویت قرار گیرد.

احمد قنبری با اشاره به اینکه سلامت روانی و اجتماعی یک جامعه به سلامت بنیاد خانواده‌های آن بستگی دارد، یادآور شد: بانوان می‌توانند از این کارگاه‌ها برای افزایش سلامت، تحکیم روابط عاطفی و اجتماعی در خانواده استفاده کنند.

انتهای پیام/ع

خانواده مهمترین نهاد در جامعه است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار