مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد:

تاکنون هیچ نوع کالای قاچاقی در بازارهای شهرداری مشهد وارد و عرضه نشده است

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: خوشبختانه با مدیریت قوی در حوزه نظارتی این سازمان وجود داشته تاکنون هیچ نوع کالای قاچاقی در این بازارها وارد و عرضه نشده است.

تاکنون هیچ نوع کالای قاچاقی در بازارهای شهرداری مشهد وارد و عرضه نشده استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بهروز کیانی مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد با تاکید بر تلاش جهت ساماندهی دستفروشان سطح شهر، گفت: با توجه به تبصره یک بند 2 و بند 18 ماده 55 قانون شهرداری‌ها و براساس تحقیقات و پژوهش‌های انجام شده در سال‌های گذشته به منظور جلوگیری از رهاشدن دستفروشان و بساطی‌ها در معابر شهری، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی اقدام به ساماندهی دستفروشان و بساطی‌ها و ایجاد بازارهای موقت ثابت و سیار کرده است.

وی تاکید کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد در حال حاضر در ۲۳ عصربازار. شب بازار و روز بازار غرفه دارانی متشکل از معلولین و افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند و همچنین بانوانی که در کارگاه های کوچک اقدام به تولیدات خانگی می کنند و تمایل به فعالیت در محیط کار را دارند بوده و معتقدیم که این کار به هیچ صنفی ضربه نمی‌زند و مجموعه‌های ذی‌ربط هم نظارت لازم را در بحث سلامت محصول و عدم قاچاق کالا خواهند داشت.



انتهای پیام// ف. ح
 

نظارت بر شب بازارها و روزبازارها در مشهد

برچسب ها: شهرداری مشهد ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.