رئیس دانشگاه آزاد اردبیل؛

‌کلینیک سلامت ورزشی در اردبیل راه اندازی می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: با همکاری هیئت فوتبال کلینیک سلامت ورزشی در روز‌های آینده به صورتی رسمی فعالیت خود را آغاز و به ورزشکاران خدمات ارائه می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اسحاق رسولی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل صبح امروز در جلسه امضای تفاهم‌نامه مشترک بین هیئت فوتبال و دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه هیئت فوتبال استان اردبیل نخستین هیئت ورزشی است که تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد به صورت علمی و عملی اجرا می‌شود و تلاش رئیس هیئت فوتبال استان در این زمینه شایسته قدردانی است.
وی گفت: یکی از راهکار‌های توسعه و پیشرفت ورزش به ویژه فوتبال توسعه رویکرد دانش و علم است که استفاده از مبانی دانش وعلم در کنار فوتبال می‌تواند پیشرفت فوتبال استان اردبیل را به دنبال داشته باشد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل تمام امکانات سالنی ورزشی و جلسات خودرا برای برگزاری مسابقات فوتسال و دوره‌های حرفه‌ای داوری و مربیگری ودانش‌افزایی در اختیار هیئت فوتبال استان اردبیل قرار می‌دهد تا فوتبال اردبیل در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد.
رسولی تصریح کرد: فوتبال ورزشی پرطرفدار در استان اردبیل است و این ورزش می‌تواند نقش تاثیر گذار و مثبتی در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی وفرهنگی داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های مهم دانشگاه آزاد اردبیل سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت ورزشی است بیان کرد: در این زمینه با همکاری هیئت فوتبال کلینیک سلامت ورزشی در روز‌های آینده به صورتی رسمی فعالیت خود را آغاز و به ورزشکاران خدمات ارائه می‌کند.
انتهای پیام/ح

امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد و هیات فوتبال اردبیل

برچسب ها: سلامت ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.