مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

ثبت نام در آزمون سراسری قرآن کریم تا ۵ بهمن ماه ادامه دارد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون سراسری قرآن کریم گفت: ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم تا پنجم بهمن‌ماه ادامه دارد.

ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری قرآن کریم تا ۵ بهمن ماه ادامه داردمدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، با بیان اینکه ثبت‌نام برای حضور در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از ۱۰ دی‌ماه همزمان با سراسر کشور در استان زنجان هم آغاز شده است گفت: ثبت‌نام از طریق پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir   تا ۵ بهمن‌ماه ادامه دارد.
 
جنتی با اشاره به ثبت‌نام ۵ هزار نفر در آزمون سراسری قرآن کریم افزود: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم امسال با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت آموزش و پرورش، سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به موارد امتحانی آزمون سراسری قرآن کریم نیز اشاره کرد و گفت: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در ۱۸ رشته شامل حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم ، حفظ جزء اول قرآن، حفظ سه جزء اول، حفظ پنج جزء اول، حفظ ۱۰ جزء اول برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: حفظ ۱۵ جزء اول، حفظ ۲۰ جزء اول، حفظ کل قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم قرآن، تدبر در قرآن، تفسیر قرآن کریم، معارف و حفظ موضوعی قرآن، معارف و حفظ احادیث نهج‌البلاغه، مفاهیم صحیفه سجادیه، سبک زندگی و سیره معصومین (ع)، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم و روخوانی قرآن کریم نیز از دیگر رشته‌هایی است که در قالب آن آزمون سراسری برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/ن
 
 

ثبت نام در آزمون سراسری قرآن کریم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.