معاون مشارکت‌های اجتماعی وزارت کشور:

دولت خواستار ورود NGO‌ها به عرصه اجتماعی است

اکبری گفت: دولت و جامعه مدنی خواستار ورود NGO‌ها و سمن‌ها به عرصه اجتماعی هستند.

معاون مشارکت‌های اجتماعی وزارت کشور:به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، کمال اکبری معاون مشارکت‌های اجتماعی وزارت کشور صبح امروز در تشکل ملی حوزه کودکان کار و خیابان که برای ساماندهی در استان تهران برگزار شد، اظهار کرد: جامعه مدنی و دولت خواستار ورود NGO‌ها و سمن‌ها به عرصه اجتماعی هستند.

وی با بیان اینکه طبق هماهنگی با مجلس قرار شد تا خلاء قانونی در زمینه کودکان کار و خیابان رفع شود، گفت: بنده آمادگی این را دارم که برای پیشنهاد قانون نظرNGO‌ها را دریافت کنم.

اکبری بیان کرد: این جلسه با توجه به نشست‌های قبلی برگزار شده و هدف آن ایجاد نگاه مشترک برای ساماندهی و رفع آسیب‌های اجتماعی توسط سازمان‌های مردم نهاد و NGO‌ها است.

وی با بیان اینکه این جلسات با توجه به قوانین می‌تواند کمک کننده دولت باشد، گفت: امیدواریم در این زمینه طرح و نقشه مشخصی ارائه شود و ارتباط مشخصی وجود داشته باشد.

معاون مشارکت‌های اجتماعی وزارت کشور ادامه داد: فرمانداری برای اینکه بتواند اقدامات را به خوبی انجام دهد نیاز به همکاری سازمان بهزیستی دارد و جلسه بعدی برای ارائه گزارش عملکرد باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بهزیستی ، وزارت کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار