تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر نیازمند ۷۲ میلیارد تومان اعتبار

تامین زیرساخت های مسکن مهر خراسان جنوبی نیازمند 72 میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،امیر کمالی نماینده تام الاختیار وزیر نیرو در امور مسکن مهر در شورای مسکن مهر تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر نیازمند ۷۲ میلیارد تومان اعتباراستان با بیان اینکه پرونده مسکن مهر جز با همدلی و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان بسته نخواهد شد، افزود: برای تکمیل خدمات زیرساختی مسکن مهر در خراسان جنوبی ۷۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که مقرر شده یک سوم هزینه‌ها را وزارت نیرو، یک سوم وزارت راه و شهرسازی و یک سوم را استانداری تامین کند.

وی، وضعیت مسکن مهر خراسان جنوبی را از لحاظ طرح‌های زیرساختی خوب ارزیابی کرد و گفت: در حال حاضر مهمترین دغدغه در مسکن مهر بیرجند، واگذاری انشعاب برق تعاونی ۰۴ بیرجند است که امیدواریم با تقسیط کردن امتیازات این مشکل هرچه زودتر رفع شود.

استاندار خراسان جنوبی هم با اشاره به کمبود فضا‌های آموزشی و فضا‌های سبز مسکن مهر خراسان جنوبی افزود: در خصوص تامین اعتبارات استان‌ها نباید مانند هم دیده شوند بلکه استان‌هایی مثل خراسان جنوبی که از دیرباز با کمبود مواجه بوده است باید از نگاه ویژه برخوردار باشند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان نیز به ساخت ۳۱ هزار و ۲۴۷ واحد مسکن مهر خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۷۹۷ واحد باقی مانده است که مربوط به تعاونی ۰۴ بیرجند است.

جعفری، اجرایی نشدن فاضلاب در بیشتر مناطق مسکن مهر، کمبود فضای آموزشی و فضای سبز را از مهمترین مشکل ساکنان مسکن مهر در استان اعلام کرد.

در این جسله تقسیط کردن هزینه انشعاب برق مسکن ۰۴ بیرجند، واگذاری کاربری‌های فضای سبز مسکن مهر به شهرداری ها، تامین قیر مورد نیاز برای سایت مسکن مهر ۰۴ و احداث پل و فضای سبز در مهرشهر به تصویب رسید.

انتهای پیام / ط آ

ساخت ۳۱ هزار و ۲۴۷ واحد مسکن مهر خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار