فرماندار دشت آزادگان؛

لزوم پیگیری و رفع مشکلات اهالی دشت آزادگان

فرماندار دشت آزادگان بر لزوم پیگیری و رفع مشکلات اهالی این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه شورای اداری بخش بستان، امروز چهارشنبه ۱۹ دی ماه با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان دشت آزادگان در محل سالن اجتماعات بخشداری بستان برگزار شد و مشکلات مختلف این بخش مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه غلامعباس هزاریان، سرپرست فرمانداری شهرستان دشت آزادگان با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی و ضرورت بیان آن‌ها به مردم خواستار تلاش هرچه بیش‌تر مسئولان و پیگیری مشکلات مردم شد.

لزوم پیگیری و رفع مشکلات اهالی دشت آزادگان

وی در ادامه به اهمیت شهرستان دشت آزادگان اشاره کرد و گفت: این شهرستان یکی از شهرستان‌های بسیار مهم، حساس و کلیدی استان خوزستان به لحاظ وسعت سرزمینی، همجوار بودن با ۳ شهرستان و مرزی بودن آن جهت پیشرفت نیاز به تلاش مستمر مسئولان آن دارد.

هزاریان با اشاره به حماسه سازی‌های مردم ولایتمدار دشت آزادگان در طول دوران دفاع مقدس و همچنین خدمت شایسته آن‌ها در سال‌های اخیر به زوار اربعین حسینی این شهرستان را در سطح کشور یک شهرستانی بی نظیر توصیف کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان دشت آزادگان با تاکید بر اینکه مشکلات مختلف مطرح شده در جلسه شورای اداری از سوی مسئولان ادارت بخش بستان در حال پیگیری است افزود: جاده روستای ام الدبس با پیگیری‌های قاسم ساعدی، نماینده مردم شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه تامین اعتبار شده و این اعتبار در اختیار اداره راه و شهرسازی است، اما با توجه به تورم ایجاد شده پیمانکاران مربوطه کنار کشیده اند که پیگیر این موضوع هستیم.

لزوم پیگیری و رفع مشکلات اهالی دشت آزادگان

این مقام مسئول به مشکل تامین نشدن کود شیمیایی مورد نیاز کشاورزان شهرستان دشت آزادگان اشاره و تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته یک هزار و ۴۰۰ تن کود شمیایی به شهرستان دشت آزادگان تخصیص داده شده است که از امروز کار انتقال و توزیع آن بین کشاورزان آغاز شده است.

وی از وضعیت نابسامان شهر بستان به لحاظ تمیز نبودن و حقوق معوق ۶ ماهه کارگران شهرداری ابراز ناخرسندی کرد و اذعان داشت: این امر نشان از کم کاری مسئولان شهرداری دارد.

غلامعباس هزاریان در ادامه به امضای قرارداد سه جانبه پکیج فاضلاب شهر بستان (پروژه تصفیه خانه صنعتی فاضلاب) با یک شرکت چینی با اعتبار بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان و آغاز عملیات اجرایی آن در چند روز آینده اشاره و بیان کرد: با تکمیل و راه اندازی این پکیج فاضلاب معضل دفع آب‌های سطحی و فاضلاب شهر بستان برطرف خواهد شد.

لزوم پیگیری و رفع مشکلات اهالی دشت آزادگان

وی با اشاره به در پیش رو بودن دهه مبارک فجر از تمام مسئولان شهرستان و بخش بستان خواست تا با هماهنگی هرچه بیشتر مراسمات چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را برگزارکنند تا پاسخ محکمی بر دهان یاوه گویان باشد.

همچنین حبیب عفری، سرپرست بخشداری بستان در انی جلسه با یادآوری محرومیت‌ها و عقب ماندگی روستا‌های بخش بستان از مسئولان خواست تا در جهت برطرف کردن مشکلات این بخش با تلاش هرچه بیشتر با بکارگیری خلاقیت، فکر و ایده نو گام بردارند.

لزوم پیگیری و رفع مشکلات اهالی دشت آزادگان

وی خواستار تکمیل جاده سوسنگرد بستان، تامین اعتبارات لازم، پرداخت حقوق کارگران شهرداری و اداره آبفای بستان، راه اندازی مجدد اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) و واحد آموزش فنی و حرفه‌ای در شهر بستان شد.

انتهای پیام/گ

مشکلات بستان زیر ذره بین مسئولان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.