رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام:

هزینه کردن در عرصه فرهنگ را سرمایه گذاری می‌دانم

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی تربت جام گفت: با حضور جدی در حوزه فرهنگ هزینه کردن برای هنرمندان را سرمایه گذاری می‌دانم.

هزینه کردن در عرصه فرهنگ را سرمایه گذاری می‌دانمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حسین حیدر بیگی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام در جمع خبرنگاران گفت: با گزارش دادن از اداره و عملکرد آن به شدت مخالفم، بلکه نظرات جامعه هنری شهرستان برایم اهمیت دارد و اداره ارشاد خانه هنرمندان است.

وی ادامه داد: هیچ باجی به هیچ دستگاه و فردی نخواهم داد و تعامل سازنده‌ای با دستگاه‌ها دارم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام گفت: قلم‌ها بسیار اثر بخش و ماندگار است مردم را با حقوق خودشان آشنا و مطالبه گر کنید و توقعات مردم را به درستی به تصویر بکشید.

حسن حیدربیگی افزود: در راستای گسترش و تجهیز مجتمع فرهنگی و هنری یکی از کار‌های مهم ارشاد اسلامی در حوزه فرهنگی و سینمایی پیگیری مجدد فعالیت تنها سینمای تربت جام بود که با تعاملی که با شهرداری صورت گرفت بالاخره کمیسیون نظرش را داد و فعالیت سینما پس از ۲۵ سال وقفه و بهسازی ساختمان توسط شهرداری در دهه فجر امسال فعالیت خود راتوسط پیمانکارمجدد آغاز می‌شود وآرزوی دیرینه مردم منطقه برآورده خواهدشد.

وی ادامه داد:عملیات ساختمانی پژوهشکده موسیقی پس از یک دهه وقفه با اختصاص ۴۵۰ میلیون تومان از یکماه قبل شروع شده و امیدواریم سال آینده مورد بهره برداری قرارگیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام گفت: توسعه، اعتلا و گسترش فعالیت‌های قرآنی و خادمان قرآنی، برپایی نمایشگاه و جشنواره قرآنی، برگزاری مسابقات حفظ و قرائت قرآن در دهه فجر از جمله برنامه‌های ارشاد اسلامی است.

حیدر بیگی افزود: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل شهرستان تربت جام پایتخت موسیقی مقامی و بازیی‌های آئینی است و در حوزه موسیقی مقامی و بازیی‌های آئینی قدمت بالایی دارد.

انتهای پیام //ز. ج


شهرستان تربت جام پایتخت موسیقی مقامی و بازیی‌های آئینی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.