معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد؛

قرارداد‌های ۸۸ هکتاری شهر جدید پرند منعقد شد/ ایمنی بسیار بالای پرند در برابر زلزله

طاهرخانی، گفت: قرارداد ۸۸ هکتاری برای ساخت مسکن اقشار متوسط در شهر جدید پرند با سرمایه‌گذاران منعقد شده است.

قرارداد‌های ۸۸ هکتاری شهر جدید پرند منعقد شد/ ایمنی بسیار بالای پرند در برابر زلزلهبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب‌الله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی در نشست بررسی مشکلات شهر جدید پرند با اشاره به همکاری مشترک راه‌آهن در تسریع حمل‌ونقل پرند به تهران اظهار کرد: هم‌اکنون روزانه ۲۲ ران قطار شهروندان پرند را به تهران جابه‌جا می‌کند و ما در آینده‌ای نزدیک راه‌آهن تهران - پرند را دو خطه خواهیم کرد.

وی به مطالبات پیمانکاران پرند اشاره کرد و گفت: با رایزنی‌هایی که انجام داده‌ایم، شهرداری برای تکمیل متروی پرند تا فرودگاه امام(ره) پای کار خواهد آمد و ما حاضریم مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان از محل تهاتر اراضی به آنها کمک کنیم تا متروی این مسیر هرچه سریع‌تر راه‌اندازی شود.

طاهرخانی اظهار کرد: با توجه به جمعیت ۶۰۰ هزار نفری در این شهر، آینده پرند چشم‌انداز روشنی دارد و ما باید در بخش و عرضه مسکن فعالیت‌های لازم را انجام دهیم.

وی به پروژه ۸۸ هکتاری ساخت مسکن شهر جدید پرند اشاره کرد و افزود: این طرح در سال ۹۷ آغاز و قراردادهای آنها با سرمایه‌گذاران معتبر منعقد شده، سایر پروژه‌های مسکن شهر جدید پرند در سال ۹۸ و ۹۹ پیگیری و قراردادهای آنها منعقد می‌شود.

طاهرخانی تصریح کرد: با توجه به موقعیت استراتژیک پرند و دسترسی راحت آن به تهران، از تمام سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری‌ در پروژه‌های عمرانی این شهر دعوت می‌کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی، گفت: پرند ایمنی بالا در برابر زلزله را دارد و خوشبختانه در طراحی، این شهر از گسل‌های زلزله‌خیز فاصله بسیار زیادی دارد، بنابراین این یک موقعیت منحصر به فرد برای این شهر به شمار می‌رود و ما می‌توانیم از آن در موقعیت‌های بحرانی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار