رئیس خدمات پرستاری و مامایی بیمارستان غرضی ملایر،

فعالیت ۱۸۱ پرستار در بیمارستان غرضی ملایر

رئیس خدمات پرستاری و مامایی بیمارستان غرضی ملایر گفت: ۱۸۱ پرستار در بیمارستان غرضی ملایر فعالیت دارند اما همچنان کمبود پرستار را در این مرکز درمانی داریم.

فعالیت ۱۸۱ پرستار در بیمارستان غرضی ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محسن نوروزی رئیس خدمات پرستاری و مامایی بیمارستان غرضی ملایر با اشاره به اینکه بیمارستان غرضی به عنوان تنها مرکز تامین اجتماعی شهرستان ملایر یکی از مراکز پر مراجعه در این شهرستان است، گفت: این بیمارستان طی سال‌های اخیر در حوزه‌های مختلف بهداشتی، عمرانی، تجهیزات و.. ارتقا یافته و به عنوان یکی از مراکز درمانی موفق در استان به شمار می‌ رود.

وی  با اشاره به اینکه در حال حاضر 181 نفر کادر پرستاری در این بیمارستان مشغول فعالیت و خدمات دهی به مراجعین و بیماران هستند ، افزود:  از این تعداد 129 نفر زن و 52 نفر مرد هستند که شامل سرپرستار، پرستار، ماما، کارشناس اتاق عمل، هوش بری، بهیار، بهدار و منشی هستند.

رئیس خدمات پرستاری و مامایی بیمارستان غرضی با بیان اینکه در سال گذشته  16 هزار و 800 نفر به بخش‌های مختلف بستری به این مرکز مراجعه و از خدمات پرستاری این مرکز بهره‌مند شدند، افزود: در حال حاضر بیمارستان غرضی ملایر در  خدمات دهی  پرستاری در بین مراکز درمانی شهرستان رتبه نخست و در بین مراکز درمانی استان  رتبه پنجم را دارد.

وی با بیان اینکه خدمات این مرکز به بیماران در بخش بستری، داخلی، قلب، آی سیو، سی سی‌ یو، اطفال، جراحی، اورژانس ، اتاق عمل و در درمانگاه عمومی و تخصصی ، رادیلوژی، آزمایشگاه،  داروخانه، سونوگرافی و دندانپزشکی  ارائه می‌ شود گفت: هدف ما ارائه خدمات مناسب و با کیفیت و کسب رضایت مندی مردم است.

نوروزی رضایت مندی مردم را طبق نظر سنجی‌های انجام شده از خدمات پرستاری این مرکز بیش از 83 درصد دانست و تصریح کرد: حفظ و ارتقا جایگاه فعلی،  افزایش احترام به بیماران، استفاده بهینه از تجهیزات و اموال و.. از مهمترن اهداف ما برای رسیدن به موفقیت بیشتر در سال جاری است.

وی با بیان اینکه یکی از عمده مشکلات مراکز درمانی  کمبود پرستار است گفت: بیمارستان غرضی ملایر نیز در بخش‌های مختلف با کمبود پرستار مواجه است.

رئیس خدمات پرستاری و مامایی بیمارستان غرضی ملایر از کمبود 44 پرستار در ابن مرکز خبرداد و افزود: با پیگیری‌های خوب مدیریت درمان استان  قرار است تعدادی پرستار جدید در این مرکز جذب شوند که طی آزمون برگزار شده در مهر ماه  امسال تعداد 17 نفر پرستار جدید در این مرکز جذب می‌شوند که  جذب نیروهای جدید باعث  کیفیت و ارائه خدمات بهتر و  مناسب در این مرکز خواهد شد.

 وی در ادامه به  از کسب رتبه چهارم خدمات پرستاری  بیمارستان غرضی ملایر در بین  مراکز درمانی تامین اجتماعی کشور خبر داد و گفت:  با توجه به بررسی‌های انجام شده امسال  توانستیم  با کسب امتیاز عالی از بین 72 مرکز درمانی کشور این رتبه را کسب کنیم.

نوروزی با بیان اینکه در سال گذشته در این زمینه بیمارستان غرضی ملایر رتبه ششم را در بین مراکز درمانی تامین اجتماعی کشور کسب کرد افزود: آیتم‌هایی مختلف  عملکرد دفتر پرستاری، شامل نظر سنجی،  مدیریت نیروی انسانی، آموزش پرسنل،  کنترل عفونت و بهداشت ، رضایت مندی ، نتایج بازدیدهای صورت گرفته سازمان و.. از جمله آیتم‌ها  برای کسب این رتبه بود.

وی ضمن تقدیر از مدیریت درمان استان همدان در راستای پیگیری مشکلات و نگاه ویژه به بیمارستان غرضی ملایر خاطرنشان کرد: این موفقیت حاصل تلاش همکاران ما در بخش پرستاری بوده و امیدواریم بتوانیم در سال‌های آتی  با ارائه خدمات مناسبتر این رتبه را ارتقاء دهیم.

انتهای پیام/

۱۸۱ پرستار در بیمارستان غرضی ملایر فعالیت می کنند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.