برگزاری جشنواره نشاط و امید در بافت + تصاویر

به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جشنواره نشاط و امید ویژه بانوان روستایی بخش خَبر شهرستان بافت برگزار شد.

پوریا جلالی، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافت در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: جشنواره نشاط و امید ویژه بانوان روستایی بخش خَبر شهرستان بافت، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی و دهیاری کشکوئیه، با استقبال گسترده بانوان در کشکوئیه دشتاب برگزار شد.

برگزاری جشنواره نشاط و امید در بافت

وی افزود: این مسابقات در شش رشته ورزشی برگزار و در پایان به نفرات برتر هدایایی اهدا شد.

جلالی از برگزاری این جشنواره ها به صورت ماهیانه، در مناطق مختلف روستایی این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: هدف از انجام این کار ایجاد روحیه نشاط، شادابی، تندرستی و آموزش ورزش های بومی و محلی به بانوان است.

برگزاری جشنواره نشاط و امید در بافت

وی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری مسابقات ورزشیِ تطبیقی خانوادگی در بافت اشاره کرد و یادآور شد: این رقابت ها با استقبال گسترده بانوان این شهرستان برگزار شد.

جلالی تصریح کرد: این مسابقات در سه رشته ورزشی در محل استادیوم شهید شهابی برگزار و درپایان به نفرات برتر هدایایی اهدا شد.

برگزاری جشنواره نشاط و امید در بافت

وی هدف از انجام این مسابقات را افزایش سهم ورزش و فعالیت های حرکتی در اوقات فراغت و ارتقای سطح تندرستی و نشاط بانوان با شرایط ویژه عنوان کرد.

انتهای پیام/ب

جشنواره نشاط و امید و مسابقات ورزشیِ تطبیقی در بافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار