آیت الله فلاحتی در شورای اداری بخش خمام:

مسئولان مطالبه گر خواسته مردم باشند

مسئولان باید مدبرانه و معقولانه مطالبه گر نیازها و خواسته های مردم باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در جلسه شورای اداری بخش خمام با خسته نباشید به تلاش مسوولان گفت: هنگام انتخابات هر کسی براساس دیدگاه سیاسی، اجتماعی و فکری خود عمل می‌کند و این امر مانعی ندارد.
وی، حضور مسوولان هنگام کار در کنار همدیگر را بسیار عالی عنوان کرد و افزود: همدلی و همصدایی مسوولان در رصد مشکلات قابل ستایش است.
امام جمعه رشت با بیان اینکه تلاش و وحدت مسوولان در کنار همدیگر سدی در برابر دشمن است، تصریح کرد: مسوولان رشت در ارتقای منطقه با همدیگر هماهنگ هستند.
آیت الله فلاحتی، خدمت به مردم که در جامعه زندگی می‌کنند، را خدمت به ارزش‌های الهی توصیف کرد و گفت: مسوول در نظام حکومت دینی نباید اندیشه سیاسی خود را در خدمت رسانی به اقشار مختلف مردم لحاظ کند و همه را یکسان ببیند.
وی با اشاره به اینکه برخورد با روی گشاده در اداره‌ها از مطالبات مردم است، افزود: مطالبه گری و خواسته مردم از متولیان نشان دهنده علاقمندی جامعه نسبت به مسوولان است.
نماینده، ولی فقیه در گیلان بر داشتن سعه صدر مسوولان تاکید کرد و گفت: خدمت در نظام اسلامی جنون و حوصله می‌خواهد.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه در مدیریت شهری افق‌ها باید دیده شود، اضافه کرد: اندیشه برای توسعه باید جدید و دورنگر باشد.
وی به مطالبه مردم خمام مبنی بر شهرستان شدن این بخش اشاره کرد و یادآور شد: اگر خمام تبدیل به شهرستان شود، بخشی از مطالبات مردم منطقه پاسخ داده می‌شود.
امام جمعه رشت، خواستار تشکیل اتاق اندیشه ورز به منظور ارتقای تولید در بخش‌های شهرستان رشت شد و اظهار کرد: فارغ التحصیلان ما باید مولد و کارآفرین باشند.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه احداث پتروشیمی ظرفیت‌های مناسبی در راستای اشتغالزایی در گیلان ایجاد می‌کند، تصریح کرد: مسوولان استان باید مدبرانه و معقولانه مطالبه گر نیاز‌های مردم استان باشند.
خمام ظرفیت شهرستان شدن را دارد
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه مذکور با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: خمام با توجه به ساحلی بودن امکان شهرستان شدن را دارد.
غلامعلی جعفرزاده به احداث میدان شهر خمام اشاره کرد و افزود: اجرای میدان مذکور به شهرداری خمام واگذار شده است.
وی با اشاره به مشکل خمام در تامین آب شرب، بیان کرد: اتمام پروژه مذکور نیازمند توجه استانداری گیلان است.
حسنی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه شورای اداری بخش خمام با قدردانی از حضور آیت الله فلاحتی در روستا‌ها و بخش‌های مختلف شهرستان اظهار کرد: حرکت امام جمعه رشت سبب دلگرمی مسوولان و مردم شده است.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: ارتقای بخش خمام به شهرستان توسط مسوولان محلی در حال پیگیری است.
جبار کوچکی نژاد، خواستار الحاق خمام به منطقه آزاد انزلی شد و تصریح کرد: خمام استعداد تبدیل شدن به شهرستان شدن را دارد.
حضور آیت الله فلاختی در ایجاد امید و نشاط بین مردم تاثیرگذار است
فرماندار رشت نیز در جلسه شورای اداری بخش خمام اظهار کرد: حضور متواضعانه آیت الله فلاحتی بین مردم در ارتقای امید و نشاط در جامعه تاثیرگذار است.
میرشمس مومنی زاده به ظرفیت‌های خوب موجود در خمام اشاره کرد و افزود: اسنفاده از ظرفیت‌های موجود با کار جهادی محقق می‌شود.
وی با اشاره به مطالبات بسیار مردم و منابع محدود برای پاسخگویی به خواسته‌های مردم، بیان کرد: منابع با اولویت بندی باید برای اجرای برنامه‌ها به کار گرفته شود ضمن اینکه استفاده از منابع ملی حایز اهمیت است.
فرماندار رشت، بیش از ۹۵ درصد از اعتبارات گیلان را از طریق وزارتخانه‌ها دانست و تصریح کرد: همگرایی و هم افزایی خوبی بین مسوولان وجود دارد و در پرتو این وحدت باید بتوانیم خدمات بیشتری به مردم ارایه کنیم.
مومنی زاده با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت گیلان در رشت زندگی می‌کنند، اظهار کرد: نیاز است مسوولان نگاه مهربانانه تری نسبت به شهرستان رشت داشته باشند.

انتهای پیام/آ

در مدیریت شهری افق‌ها مدنظر مدیران باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.