استاندار لرستان بر لزوم رفع مشکلات منطقه ماسور خرم آباد تاکید کرد.

لزوم رفع مشکلات منطقه ماسور خرم آبادسید موسی خادمی در آیین کلنگ‌زنی سالن ورزشی چند منظوره منطقه ماسور که با حضور دکتر بیرانوندی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، گفت: این منطقه به لحاظ کمی از جمعیت بالای ۴۰ هزار نفر برخوردار بوده و از نظر کیفی نیز دارای مردمان بزرگ است که در دفاع مقدس نقش خوبی ایفا کردند؛ همچنین از جوانان خوبی در حوزه علم و ورزش بهره‌مند است.

وی در ادامه ضمن تشکر از تلاش و پیگیری‌های دکتر بیرانوند نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم با کمک مردم بخشی از مشکلات این محله را حل کنیم، افزود: در این مدت کار‌های خوبی انجام شده که می‌توان به کلنگ‌زنی مخزن آب و اجرای شبکه فاضلاب آن اشاره کرد.

استاندار لرستان بیان کرد: زیرگذر جنوب شهر دارای وضعیت مطلوبی نبود، اما اکنون کار آن تقریباً به اتمام رسیده همچنین وضعیت زمین ارتش در سراب یاس قطعی شده و بازسازی پل آن منطقه که دچار مشکل شده بود بزودی شروع خواهد شد.

وی افزود: مشکل آب‌های سطحی جنوب شهر و بررسی طرح مسیر دسترسی ماسور از دیگر مواردی است که در این منطقه باید بررسی و اجرا شود.

دکتر خادمی با تاکید بر لزوم رفع مسائل و مشکلات منطقه گفت: معاونت عمرانی استانداری و شهردار به همراه دستگاه اجرایی برای رفع مشکلات منطقه جلسه‌ای برگزار کنند و مواردی که در توان است اجرایی شوند.

استاندار لرستان با بیان اینکه امروز سالن ورزشی به عنوان هدیه‌ای از طرف دولت تدبیر و امید و مردم این منطقه امروز کلنگ‌زنی می‌شود، تأکید کرد: باید تلاش کرد در بازده زمانی مشخص که در قرارداد با پیمانکار منعقد شده کار اجرا شود تا به نتیجه لازم برسد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به منابع مالی نامطلوب دولت در شرایط مدیریت کنونی نسبت به قبل آن‌گونه که شایسته مردم است و ما دوست داریم نمی‌توان خدمت کرد که برای همین از مردم عزیز عذر خواهی می‌کنیم، اما هرچه در توان است اجرایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

لزوم رفع مشکلات منطقه ماسور

برچسب ها: استاندار ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.