فعالیت یک هزار نفر در مجتمع کشت و صنعت لرستان

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری لرستان گفت: مجتمع عظیم کشت و صنعت استان از جمله واحدهای مهم و بزرگ استان به شمار می رود که اکنون بیش از یکهزار نفر در بخش های مختلف آن فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ احمد مرادپور گفت: در صورت همکاری نهادهای مختلف و اجرای طرح های توسعه ای، امکان ایجاد یک هزار فرصت شغلی جدید در این مجتمع به وجود می آید.

وی اظهارداشت: حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در لرستان از اولویت های تیم مدیریتی است که در این راستا رفع مشکلات کشت و صنعت جهت استفاده بهینه از ظرفیت های موجود مورد توجه ویژه قرار دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان کشت و صنعت را ظرفیت بزرگی برای اقتصاد استان دانست و بیان کرد: احیای کامل این مجموعه تاثیر بسزایی در اشتغالزایی، تولید محصولات کشاورزی و دامی دارد.

مراد پوراضافه کرد: باید با جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی طرح های نوین و درآمد زا در کشت و صنعت ایجاد و سایر قسمت ها از جمله تولیدات گلخانه ای تقویت شود.

وی ادامه داد: فعالیت های اقتصادی و صنعتی در لرستان به دلیل دسترسی ترانزیتی، واقع شدن در کریدورهای اصلی کشور، وجود راه آهن، نیروی انسانی و آب و هوای چهارفصل نسبت به سایر مناطق راحت تر است.

مجتمع کشت و صنعت لرستان سال 95 با سرمایه گذاری اولیه 200میلیون دلاری بخش خصوصی پس از حدود 2 دهه تعطیلی و مصادره توسط بانک، احیا و راه اندازی شده است.

انتهای پیام/د

یک هزار نفر در مجتمع کشت و صنعت لرستان فعالیت می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار