عدم بازپرداخت تسهیلات بانک‌های لرستان را با مشکل مواجه کرد

معاون استاندار لرستان با بیان اینکه عدم بازپرداخت تسهیلات بانک‌های لرستان را با مشکل مواجه کرده است گفت: تسهیلات باید به افراد با صلاحیت، کاردان و با تضمین برگشت پرداخت شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  احمد مرادپور در دیدار با مدیرعامل پست بانک لرستان با بیان اینکه عملکرد مدیریت پست بانک لرستان در بحث ستاد تسهیل استان و توجه به پروژه‌های اشتغالزایی و خدمات‌دهی به روستا‌ها قابل تقدیر است، اظهار داشت: در بحث سختگیری‌های پرداخت تسهیلات حق را به بانک‌ها می‌دهیم چرا که در گذشته تسهیلاتی پرداخت شده که نه تنها خروجی نداشته بلکه اصل تسهیلات هم بازگردانده نشده است.

وی افزود: عدم بازپرداخت تسهیلات بانکی امروز مشکلاتی را برای بانک‌ها ایجاد کرده و تنها وظیفه بانک‌ها نیست که بررسی کنند تسهیلاتی که پرداخت شده چقدر به صورت بهینه استفاده شده است بلکه سایر دستگاه‌های مربوطه نیز باید در این زمینه ورود کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان عنوان کرد: این مشکلات سبب شده که بانک‌ها به خاطر جبران برخی از آن‌ها بهره بانکی تسهیلات را افزایش دهند؛ مدیران بانک‌های عامل باید توجه داشته باشند، تسهیلاتی که بنا است پرداخت کنند حتما به افراد با صلاحیت، کاردان و با تضمین برگشت پرداخت شود.

انتهای پیام/د

عدم بازپرداخت تسهیلات بانک‌های لرستان را با مشکل مواجه کرد

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.