نوسازی ۲ هزار و ۳۱۶ واحد مسکونی در لرستان

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: سهم استان از تعداد واحد مسکونی با ترکیب دولت‌ساز و خودمالک ۲ هزار و ۳۱۶ واحد بوده که ۴۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان وجوه تسهیلات ساخت مسکن دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رضا خالقی؛مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: سهم استان از تعداد واحد مسکونی با ترکیب دولت‌ساز و خودمالک ۲ هزار و ۳۱۶ واحد بوده که ۴۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان وجوه تسهیلات ساخت مسکن دارد.

 رضا خالقی اظهار کرد: بر اساس توافق صورت گرفته در ستاد ملی بازآفرینی شهری مقرر شد که از صندوق توسعه ملی مبلغ یک‌میلیارد دلار به برنامه بازآفرینی کمک شود.

وی تصریح کرد: سهم استان از تعداد واحد مسکونی با ترکیب دولت‌ساز و خودمالک ۲ هزار و ۳۱۶ واحد بوده که ۴۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان وجوه تسهیلات ساخت مسکن دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان سهم بخش خصوصی در برنامه اقدام مشترک را ۲۷۲ میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: از شهرداری‌ها نیز خواسته شده که ۲۲۵ میلیارد تومان را از منابع داخلی در زمینه بازآفرینی هزینه نمایند.

خالقی بیان داشت: فرصت شغلی که با اجرای طرح در استان پیش‌بینی شده ۲ هزار و ۹۶۰ شغل به‌طور مستقیم و ۴ هزار و ۴۴۰ شغل به شکل غیرمستقیم است.

وی اظهار داشت: هر استانی که بتواند در قالب برنامه اقدام مشترک منابع را جذب کنند در ادامه مسیر اعتبار دیگری نیز اختصاص داده خواهد شد.

انتهای پیام/ب

۲ هزار و ۳۱۶ واحد مسکونی در لرستان نوسازی می‌شود

برچسب ها: راه و شهرسازی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.