مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه در حال حاضر ۲۶۰ میلیارد تومان طرح مصوب در بانک‌ها آماده دریافت تسهیلات است، گفت: ۱۸۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان طرح در سیستم بانکی در مرحله عقد قرارداد و پرداخت قرار دارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی آشتاب، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه در حال حاضر ۲۶۰ میلیارد تومان طرح مصوب در بانک‌ها آماده دریافت تسهیلات است، گفت: ۱۸۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان طرح در سیستم بانکی در مرحله عقد قرارداد و پرداخت قرار دارد.

 علی آشتاب با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان در حوزه تولید و اشتغال اظهار کرد: ۱۸۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان طرح در سیستم بانکی در مرحله عقد قرارداد و پرداخت قرار دارد.

وی تصریح کرد: باید به سمت اجرای طرح‌های نوآورانه رفت، به نحوی‌که با استفاده از روش‌های جدید اشتغال و تولید را ایجاد کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه در حال حاضر ۲۶۰ میلیارد تومان طرح مصوب در بانک‌ها آماده دریافت تسهیلات است، افزود: ضمن اینکه طرح‌های شهرستان رومشکان بایستی هرچه سریع‌تر تعیین‌تکلیف و وارد چرخه پرداخت شود.

آشتاب نظارت جدی و اساسی بر اجرای این طرح‌ها را از جمله تأکیدات مدیریت ارشد استان عنوان و اظهار کرد: به‌همین منظور کمیته‌های نظارت در سطح استان و شهرستان‌ها ایجاد شده است.

وی ادامه داد: صیانت از تسهیلات پرداخت شده دیگر رسالت مهمی است که انتظار می‌رود سیستم بانکی در مراحل پرداخت تسهیلات، ابتدا اجرای تعهدات متقاضی را در نظر گرفته و سپس مراحل دیگر پرداخت را انجام دهند.

 

انتهای پیام/ب

۲۶۰ میلیارد تومان طرح مصوب آماده دریافت تسهیلات اشتغالزایی است

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.