چهار نکته قابل توجه از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹

رسانه فوتبال اروپایی به بررسی تیم‌های مختلف و حضورشان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات پرداخت.

چهار نکته قابل توجه در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه فوتبال اروپایی، اگر چه در طی این سال‌ها تیم‌های ملی ایران و عربستان از قدرت‌های برتر آسیا بشمار می‌روند، اما نباید فراموش کرد که هر ۲ تیم کمتر روزهای خوبی را در فوتبال دیده اند.

۱. با این حال ایران در پله اول تیم‌های آسیایی است و توانست در بازی اول خود یمنی که در پله ۱۳۵ دنیا است و ضعیف‌ترین تیم این رقابت‌ها به شمار می‌آید را با نتیجه (صفر-۵) از پیش رو بردارد. ایران تا بحال ۳ بار متوالی قهرمان آسیا شده که ۲ بار آخر این رقابت‌ها در ایران برگزار شد.

۲. هندی‌ها می‌توانند کنار کریکت ورزش دیگری را دوست داشته باشند. فوتبال و ستاره هندی شان "سونیل چتری". کسی که با ۲ گل خود مقابل تایلند در دور گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا توانست تعداد گل‌های ملی خود را افزایش داده و از لیونل مسی بگذرد و پشت سر کریستیانو رونالدو قرار گیرد.

۳. حضور سونگ هیونگ مین ستاره کره جنوبی‌ به قدری موثر است که می‌تواند پس از بازی جمعه کره جنوبی با قرقیزستان به هموطنانش در امارات ملحق شود و تیم ملی کشورش را تا مراحل بالاتر همراهی کند.

۴. این اولین باری است که بعد از سال ۲۰۱۷ تیم ملی قطر به امارات می‌رود. فارغ از تمام اختلافات و کشمکش‌های سیاسی بین این ۲ کشور حالا قطری‌ها در امارات حضور دارند و با رقیبان خود به مبارزه می‌پردازند.


بیشتر بخوانید:

واکنش وکیل رونالدو به درخواست نمونه DNA

رسانه ویتنامی: هر تیمی نمی‌تواند از تیم ملی فوتبال ایران امتیاز بگیرد

هافبک ویتنام: ایران فوتبال مدرنی بازی می‌کند


انتهای پیام/

آنچه باید در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ بدانید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار