نماینده ولی فقیه در استان قزوین :

منافقان ناامید‌تر از گذشته شده اند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: منافقان امروز نامیدتر و بی روحیه‌تر از گذشته شده اند و پیران آنان در حال انقراض هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه گفت: منافقان امروز ناامید و بی روحیه‌تر از گذشته شده اند و پیران آن‌ها نیز در حال انقراض هستند و حضور شان از سوی آمریکا در کشور عراق فرصت مناسبی برای ریشه کن کردن همه منافقان ست.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به اینکه ایران در زمینه موشک روز به قدرتمندتر از گذشته می‌شود، گفت: موشک‌های حامل ماهواره کشور به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به آسمان پرتاب خواهد شد.

وی اضافه کرد: موشک‌هایی با این برد و توان به طور قطع می‌تواند تمام قاره آمریکا را طی کند و این کشور باید بداند که ایران در این زمینه پیشرفته‌تر از گذشته شده است.

امام جمعه قزوین با اشاره به برجام گفت: از برجام آبی برای گرانی و بیکاری کشور گرم نمی‌شود و هرگونه اعتماد به آمریکا و کشور‌های اروپایی بی ارزش خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: تنها با افزایش سطح تولیدات داخلی و بهره مندی از ظرفیت‌های اقتصادی کشور است که می‌توان توانمند شد.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع مردم قم، گفت: دولت و دستگاه‌های اجرایی باید بیش از گذشته به وضعیت معیشت مردم توجه کنند.

خطیب نماز جمعه در ادامه به سالروز فرار شاه معدوم از کشور اشاره کرد و گفت: فرار شاه یک خاطر شیرین و فراموش نشدنی برای مردم ایران است و کسی باور نمی‌کرد که این اتفاق رخ دهد چرا که همه خود را برای زندان آماده کرده بودند.

وی گفت: در همان زمان و پس از ورود وی به بغداد همه فهمیدند که قدرت منطقه تغییر کرده و تحت مدیریت یک جریان عظیم انقلابی و مردمی قرار گرفته است.

امام جمعه قزوین افزود : امروز منطقه از سوی کسی مدیریت و رهبری می‌شود که مردم قلبا به او اعتقاد دارند.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین به سالروز صدور حکم انتصاب مقام معظم رهبری به امامت جمعه تهران از سوی امام راحل، گفت:: این نخستین انتصاب انقلابی در جمهوری اسلامی است که امام خمینی (ره) در حکمی ایشان را به حسن سابقه انقلابی و قرآنی خطاب کردند.

وی در ادامه به ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اشاره کرد و گفت: حضرت زینب مشمول ایه‌های خداوند در مورد صبر، جهاد و و استقامت هستند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: پرستاران باید معلمی مثل حضرت زینب را قدر بدانند تا الگوی صبر برای شان باشد.

انتهای پیام/ک

خطبه های نماز جمعه قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار